Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

kyselisin miksi ihmeessä joudut herätyskellon kanssa vahtaamaan sumujen ottoa ? Onko se jollain klinikalla sekuntipeliä ?

Kommentit (4)

Tuo oli mielenkiintoista. Mulla on aina ollut sumut 2 krt vrk vuorotellen kumpaankin sieraimeen ja nyt on 2 krt vuorokaudessa molempiin sieraimiin. vaikuttaakohan ikä sitten näihin sumutteluihin.

Käsittääkseni ikä ei niinkään asiaan vaikuta, monilla nuoremmilla myös samat annostukset. Ja vaikka itselläni alkaa tuota ikää olemaan niin meillä lapsettomuus ei johdu minusta vaan miehen siittiöistä. Ja kuten olen jo tuolla ketjussa kertonut, jos Luoja olisi suonut niin olisin jo kouluikäisen äiti enkä ns vanha esikoisen yrittäjä. Aina ei elämässä asiat mene niinkuin toivoo/luulee.

Enemmän siis vaikuttaa se mikä lääke on käytössä, eli Synarelaa sumutellaan yleensä kaksi kertaa vuorokaudessa ja Suprecuria (mitä minulla on) sumutellaan neljä kertaa vuorokaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No ei nyt sentään sekuntipeliä varmaan millään klinikalla..mutta en myöskään halua heitellä noita sumuttelu aikoja sinne tänne koska sumuttelen neljä kertaa vuorokaudessa ja on toivottavaa että välit ovat tasaiset eli noin 5 tai 6 tuntia. Eli jos päättäisin yhtenä aamuna sumutella ensimmäistä kertaa vasta klo 10 niin menisihän se hieman metsään, eikö vaan? Tarkoitushan on että otetaan säännöllisesti niin että ainetta on kropassa tasaisesti, yöllähän tulee jo muutenkin pidempi tauko. Ja ainakin haluan omalta osaltani varmistaa että teen kaiken " oikein" ja pieni vaiva tuo on muutaman viikon herätä aamusumuille, varsinkin jos hoito sitten tuottaa toivotun tuloksen.

Minulla on samanverran ikää kuin sinulla ja pitkän yrityksen jälkeen saatiin esikoinen ja nyt ollaan toista yrittämässä.

onnea sinullekin jatkoon.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat