Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

No niin, pistinpä ketjun pystyyn. Voi olla että haulla löytyy samaisella otsikolla toinenkin aloitus kun tästä samasta aiheesta kirjoittelin toinenkin päivä. Joten siksi nuo " vänkyrät" eteen ja taakse.



Pistetään mitat tänne niin voidaan vähän seurata, tippuuko kiloja. :) Itse olen 158/62 ja tavoite olisi 57. :)

Sivut

Kommentit (61)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

täytyis vaan jättää noi herkkusaunasiiderit... nam... ne lihottaa ihan sikana, eikös yks siideri vastaa isoa munkkipossua? näin olen kuullut...

165/58

Ylipainoa ei ole, mutta talven aikana paino kuitenkin noussut. Nyt 166/62 ja 4kg pitäisi saada kesään mennessä pois. Saa nähdä onnistuuko... Ihan pelkästään herkuista luopumalla ei onnistu, ennenkin sillä yritetty, vaan pakko vähän katsoa ruokamääriäkin.

5. päivä alkaa ja täysin nollalinjalla en ole ollut. Sunnuntaina vanhemmillani tuli syötyä jäätelökakkua ja eilen samassa paikassa pieni pala " pääsiäiskakkua" . Aamu- ja iltakahvilla olen syönyt suklaakakkua, sillä muuten en voi kahvia juoda, kai? Tuota pinttynytta tapaani alan nyt vähitellen ainakin vähentämään.



Paino on kumminkin pudonnut 59,5!



susanna

Mites teillä on aamu sujunut? Minä olen vasta kahvia muutaman kupin kumonnut, en osaa syödä aamulla. Kauppaan olisi lähdettävä; vinkkejä mitä osaisi ostaa kaappiin joita sitten syödä jos herkkunälkä iskee? :)

Kävin aamulla vaa' alla ja paino olikin 61kg toisin kuin alussa mainitsin. Joten tästä lähdetään. :)

ap

Ystäväni, joka treenaa hyvinkin ahkerasti noudattaa suositteli minulle tälläistä ruokavaliota. Ruokailujen välillä tulisi olla 3-4 tuntia.



Aamupala:



Puuro, täysjyväleipä, kananmuna, hedelmä ja lasi maitoa sekä kahvi/tee.



Lounas:



Salaattia reilusti, muutama peruna/kauhallinen riisiä tai pastaa, reilusti kanaa, kalaa, nautaa (mielummin ilman kastiketta). Keitän usein vihannessekoituspussin ja korvaan sillä perunan.



Välipala:



Rasvaton viili/rahka+hedelmä



Päivällinen:



Sekavihannespussi+tonnikala tai 3dl rasvatonta jugurttia ja 1 dl mysliä tai 3 munan munakas ja vihannessekoituspussi



Iltapala



Rasvaton raejuusto/viili/rahka+hedelmä



Muistakaa juoda paaaaaaaljon vettä päivän aikana!

Jumpaan joka aamu ennen aamupalaa. Teen 12 toistoa jokaista liikettä ja toistan sarjan kolme kertaa.



Kyykkyyn ylös

Selkälihakset lattialla mahalleen maaten, jalkoja ja käsiä yhtäaikaa nostaen.

Etunojapunnerrukset

Perinteiset vatsalihakset



Toivottavasti jollekin hyötyä tästä!



Tsemppiä kaikille!!!



Ylijääneen piirakan ja piparit vein heti pakastimeen!



Tsemppausta myös liikkumiseen!!!

Kävin reippaalla puolen tunnin lenkillä+ jumppasin selviytyjiä katsoessani. Kun vaan sais tuon jumppauksen pysymään, niin hyvä. Yleensä lopahtaa helposti!

Muistin just että meillä on tuolla kaapissa purkillinen Pringlessejä ja dippiainekset. :O Ja tänä iltana en millään jaksaisi niitä syödä mutta huomenna ne sitten sieltä kaapista huutelee.. hmmm, nyt mitataan tahdonvoima.

ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat