Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuitenkin kun ne muut sai kasapäin kirjeitä ja se sai vaan ne 7. Kyllä mua tosissaan säälitti. Meidän 10v tyttö vielä eilenkin kaupassa alkoi surkeana juttelemaan siitä, että häntä niin säälittää se maajussi ;).

edellisinä vuosina oon joskus kattonut tota, ja aina jännittänyt ihan hirveesti, että mitä jos joku ei saa yhtään kirjettä. onneks en kattonut tota :(

ei edes kanarianlomilta oo tavannut ketään :(

ehkä niistä seitsemästä löytyy se yksi? hyvä jaakko!

Mä katsoin ton jakson nettitv:sta perjantai iltana. Olin kai tosi väsynyt, kun koko jakson ajan mua vaan nauratti. Vain Suomesta voi tuollaista löytyä.Ainoastaan siinä kohti, kun tämä yksi maajussi sai sen seitsemän kirjettä, ei kamalasti naurattanut. Toinen ihan surkeana siinä autossaan=/. Ja sillä oli räkää nenässä.

Asun ulkomailla ja jotenkin tota maajussi ohjelmaa on ihana seurata. Se on niin aitoa, niin suomalaista. Mennään haalareissa ja kumisaappaissa polkupyörällä ajaen kylälle kahvilaan. Luetaan iltalehteä, juodaan kuppi kahvia ja syödään munkki=)

Minä laitoin sinkkuna ollessani deittipalstalle ilmoituksen ja sain ehkä vain 10 vastausta eikä siinä mielestäni ollut mitään suremista. Sitten myöhemmin tein ilmoituksen, jossa en maininnut että minulla on lapsia ja vastauksia tuli ainakin kolminkertainen määrä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat