Vierailija

Kommentit (7)

Ja rohkean.

Uskomatonta miten mun mies aina pärjää tilanteessa kuin tilanteessa. Kaveri on hankkinut vaikka mitä eläissään kun se aina uskoo, että elämä ja yrittäminen kannattaa (ei ole siis yrittäjä). Olen alkanut omaksua mieheni asenteen ja ihmeesti me ollaan vaan saatu aina rahaa hankintoihin ja lainoihin. Anopin mukaan tulee rikkaaksi kun elää kuin rikas ja se näyttää olevan totta.

Mutta rahan tuhlaaminen ei ole kroisokseksi elämistä. Pitäähän sitä toki miettiä mihin sen rahan laittaa.

Mun mies on laittanut autoon, metsään, edustusvaatteisiin, harrastukseen (joka on samalla tavallaan pr-työtä alallaan) sekä perheen elintasoon. Hän ei tuhlaa rahaa viinaan, turhuuteen tms. ja hyvin on uskomatonta kyllä, pärjännyt aina.

Minä pihinä ja säästäväisenä ekologina olen alkanut uskoa anoppin ja miehen näkemykseen tästä rahapolitiikasta.

Lisäksi olen tässä vuosien myötä oppinut myös sen, että turha huolehtiminen ei auta raha-asioissa tippaakaan, pelkästään teot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei auta elää kuten rikkaat jos elää velaksi. Ei raha sellaisen luona pysy. Sen sijaan jos sijoittaa rahaa tuottoisasti, niin sitten rahaa vaan tulee lisää - ilman, että tarvitsee enää tehdä mitään sen eteen. Vastikkeetonta rahaa, vähän niinkuin kansalaispalkka :)

Vierailija:

Lainaus:

Ei auta elää kuten rikkaat jos elää velaksi. Ei raha sellaisen luona pysy. Sen sijaan jos sijoittaa rahaa tuottoisasti, niin sitten rahaa vaan tulee lisää - ilman, että tarvitsee enää tehdä mitään sen eteen. Vastikkeetonta rahaa, vähän niinkuin kansalaispalkka :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat