Vierailija

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse kysymykseen: Meillä nuo tavarat ovat missä ovat, en muuta niiden paikkoja vieraiden tullessa. Tosin käytän kuukuppia eli minulla ei edes ole tamponeita enkä siteitä. Ehkäisyvälineitä ei myöskään ole kaapeissa, koska minulla on kierukka. Mitähän sitten jäisi jäljelle... Pikkuhousunsuojia minulla on vessan hyllyllä.

Se on vähän niin kuin sellainen seuraleikki, hauska katsella vieraiden reaktioita; Ruokapöytään istuutuessa tuolilta löytyy partahöylä, kahvikuppiin on sujautettu kuukuppi, sohvapöydällä tönöttää ehkäisyvaahtopurkki...

Tamponipakkaus avattuna, kanneton roskakori pursuaa käytettyjä siteitä ja tampaxeja kun en uskalla viemärin tukkeuman pelossa huuhtoa pytystä.

Meillä yritetään vauvaa niin ehkäisyvaahtoja ei löydy. Sen sijaan puoliksi avattuja 1-2 käyttökerran liukastetuubeja sen sijaan on ripoteltu pitkin kotia. Nämä liukasteet edistävät siittiöiden kulkua emättimessä eivätkä vie niitä hengiltä.

Käy taatusti vieraille selville meidän vauvahaaveemme ja yrityskertamme.

Epäilyksen sijaan ei jätä myöskään miehen valtava säästötuubi peräpukamasalvaa.

yleensä aakkosjärjestykseen, siis esim:

(vasemmalta alkaen)

anal lub + plug - dildot - ehkäisyvaahdot - inkontinenssisuojat (kuten tenalady) - kierukat - kondomit - liukugeelit - pessaarit - pikkuhousunsuojat - peräsuolihuuhtelupussit - tamponit - terveyssiteet - vagifem-puikot - vaginakuulat - vibraattorit

Olen käynyt kylässä paikassa, jossa käytetyt naisen melko isot alushousut olivat näytillä vessassa avonaisen pursuavan pyykkikorin päällimmäisenä. Se paikka oli siis levitettynä oikein.

Silloin ajattelin, että toiv. meillä ei koskaan pääse käymään samaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat