Vierailija

Kun sais hetken olla jonkun sylissä halittavana ja pussailtavana, olis niin hianoo...

Kommentit (13)

Eikä naista. Kolmivuotias löytyy kyllä, mutta nukkua tuhistaa, sitäpaitsi tarttisin aikuishalia. Siitä on kohta kuusi vuotta, kun oon saanut nukkkua jonkun kainalossa... huoh.

Taidanpa mennä halimaan kun mulla tuo maailman ihanin aviomies tuolla makoilee.. =)

Kyllä se teillekin löytyy!

Miten muuten voi olla kolme vuotias lapsi mutta ei ole kuuteen vuoteen saanut olla miehen lähellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ts. joskus-meillä-oli-jotain-panosta eron alla... tai siitähän tuli sitten joskus-meillä-oli-jotain-ja-tulee-aina-olemaankin-pano, koska siitä tuloksena ihana lapsi :) Kolme vuotta ennen sitä ilman oikeaa läheisyyttä, satunnaista seksiä kyllä silloin tällöin.

Halaisin teitä kaikkia, jos se auttaisi! Vaikea edes kuvitella miltä tntuisi jos tulisi ero, eikä tuo ukko halaisi mua yöllä, kun tule töistä...

...että miten voi olla kuusi vuotta viimeisestä kunnon halikainalosta, jos lapsi on kuitenkin 3 vee. Aika pitkä odotus, hedelmöityshoitoja yksinäiselle vai pikapainanta jossain nurkan takana?

Mutta halipula on kyllä kovin tuttu juttu mullekin, menneisyydestä onneksi. Että jos vaikka ap:kin vielä sen halikainalon jostain löytää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat