Vierailija

Kommentit (23)

Me oltiin tyytyväisiä kun saatiin auto myytyä 500e:lla, että meidän 5 henkistä perhettä ei häädetä enskuussa :) Se oli kans niin kuin lottovoitto.

tähän kaaokseen.

Taitaa tulla uneton yö. Pelottaa jo huominen kun mies tulee töistä. Pakko kai sille on kertoa, vaikka oletettavaa on, että siitä alkaa hänellä joku hillitön juhlimis-/tuhlaamisaika.

Pelottaa ihan oikeasti, tärisyttää ihan. Haluaisin vain elää rauhassa, on pienet lapset yms. Tietysti minäkin haluaisin maksaa asuntolainan ja autolainan pois, mutta muuten en haluaisi elämän muuttuvan mitenkään.

Itkettää, sillä mies tuskin on yhtä maltillinen. Mutta kiitos vielä 17! Helpotti ihan oikeasti kuulla, että tästä saattaa järjissään selvitä.

t. 10

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tilanne on nimittäin se, että minä tarkistin 7 oikein tuossa yhdeksältä kolmoselta.

Nyt jo kaduttaa että edes lottosin. Mulla ja miehelläni on niin eri intressit rahojen käytöstä (ollaan joskus spekuloitu), että elämä menee pilalle ihan taatusti ja avioero on hyvin todennäköinen.

Viihdyn nykyisessä elämässäni. Olemme onnellisia asioiden ollessa tällä tavoin. Mies on töissä ja olen tässä pyöritellyt lottolappusta muutaman tunnin käsissäni, ja taitaa käydä niin, että poltan sen.

Uskon nimittäin vakaasti, että voiton lunastaminen toisi meille enemmän kirousta kuin siunausta.

Voi kun tietäisikin mikä on parhaaksi. Parikymmentä tuhatta euroa olisi ollut ihan tervetullut helpotus arkeen, mutta tuo summa lyö jalat alta ihan kokonaan.

Ei tästä voi mitään hyvää seurata. Elämä pilalla ihan kokonaan. Jos tuon kupongin polttaakin, niin miten voin elää loppuelämän kertomatta miehelleni mitään. Onnistuuko sekään?

Älkää ihmiset toivoko loton täysosumaa itsellenne, ei tämä ole sen arvoista. Mulla ei ainakaan mielenterveys kestä tätä.

Tulet huomaamaan, että se arki ei muuttunutkaan jos et anna sen muuttua. Toki joskus masentaa kun työkään ei maistu työltä koska siitä saatava raha on " ihan sama" , keksinkin lahjoittaa tilini suoraan eräälle järjestölle.

Hengähdä hetki, nuku yön yli jos pystyt.

t: lottovoittaja muutaman vuoden takaa

milloin mutta täällä voi aina tuulettaa pahimmat jännitykset veks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Vierailija:

Lainaus:

10, anna veden virrata, ajan kulua.

Tulet huomaamaan, että se arki ei muuttunutkaan jos et anna sen muuttua. Toki joskus masentaa kun työkään ei maistu työltä koska siitä saatava raha on " ihan sama" , keksinkin lahjoittaa tilini suoraan eräälle järjestölle.

Hengähdä hetki, nuku yön yli jos pystyt.

t: lottovoittaja muutaman vuoden takaa

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat