Vierailija

Nyt siskot ideoita, miten hääpäivänsä unohtanutta miestä tulee kouluttaa???Ideoita???

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että mies muistaa sinua kaikki 365 päivää vuodessa??? Eli jakaa arjen kanssasi.

Meilläkin suunnitellaan yleensä YHDESSÄ jotain hääpäiväksi (tavallista parempaa ruokaa, joka tehdään yhdessä, ravintolaan syömään, kylpylään kaksin tms.), kumpikaa ei osta toiselleen lahjaa tms.

Sehän on yhteinen juhlapäivä. Eihän mies voi unohtaa sitä, jos te yhdessä järjestätte jotain toisillenne. Jos et sinäkään muistanu, katso siis peiliin. Jos et valmistellut miehellesi mitään, katso siinäkin tapauksessa peiliin.

Yleensähän täällä kerrotaan kilpaa miten jokaisen mies muistaa hääpäivänä. Ja miten se on raukka, jonka mies ei muista mitenkään.

Ja nyt ollaan ihan, että mitätön päivä, ei tarvikaan muistaa...

En kyllä osaa avastata kysymykseesi. Munkin mies unohti toisena vuotena!!! Silloin oli vähän loukattu olo.

Nyt kun vuosia on jo yli kymmenen olen hyväksynyt, että mies ei osta mitään eikä järjestä mitään ja silti rakastaa.

En jaksa yksipuolisesti mtään joka vuosi järjestellä, joten meillä merkkipäivä ohitetaan korkeintaan "hyvää hääpäivää"-toivotuksella.

Mutta laitapa mies vaikka ulkoruokintaan. Ehkä kylmä syysyö virkistää muistia. :)

Vihaisia vastauksia, vaikka mun mielestä kysymys oli hauska enkä usko, että ap nyt aivan tosissaan on.

Alan muistuttaa hyvissä ajoin syntymäpäivistäni ym ja luultavasti saman joudun tekemään hääpäivien kanssakin, jos koskaan naimisiin menemme :)

Kysyin mieheltäni, kuinka monta hääpäivää mä voin unohtaa, että hän jättää mut. Vastasi, että meidän elämämme kaikkikaan hääpäivät eivät riittäisi siihen. Itseäni kyllä nolotti.

Onko se NIIN vakavaa? Ihanaahan olisi, jos miehet muistaisivat päivämääriä, mutta unohtaminen on myös niin inhimillistä. Pussaa sitä ja sano, että laittaa ens kerralla vaikka kännykkään muistutuksen.

Riidan kylväminen ei oikein tunnu kivalta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat