Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

En oikein osaa sinua Miikuli neuvoa, mutta kun kerroit mielelläsi lukevasi muiden kokemuksia, niin täältä pesee. Kyllä tää vertaistuki on TODELLA tärkeää. Olen itse nyt käynyt tuolla Histamiinin sivuilla ja niin kuin joku toinenkin, suosittelen sinulle niitä, tämä foorumi on aika hiljainen.

Tuolla aikaisemmin jo olen kirjoitellutkin. Meillä yöt ovat olleet repaleisia monta kuukautta. Alan olla jo aivan tsippi. Kun tapaan ihmisiä ulkona, jutut on sitä luokkaa tasoltaan, että ihan toivon, ettei tuttuja tulis vastaan... ei meinaan leikkaa kovin hyvin! ;)

Oon ollu maidottomalla dieetillä nyt yli 6 kk kun vauva (7 kk) alkoi aina puklailla maitotuotteita käytettyäni. Dieetistä huolimatta yöt huononi n. 4-5 kk:n iässä ja viime viikot on ollu aikas pahoja... Tilanne ja epäilyt yöunien huonontajasta muuttuu koko ajan, nyt epäilen, että maissisose ei käy, kun eilen oli ilman maissia ja viime yö meni paremmin. Mutta epäilykset tuntuu muuttuvan koko ajan... oon epäilly myös itse käyttämääni vehnää tai munaa. Lapsi on TOSI aktiivinen ja alkanu aikaisin liikkua, joten sekin on yksi epäilyksen aihe yöunien huonontajana.

Raskasta on koko ajan miettiä näitä juttuja, mä mietin 24 h mistä voi johtua huonot yöt, välillä puklailu ja ummetus, posketkin on hiukan ihottumaiset. Kaveri ihmetteli miten oon jaksanu olla ilman jätskiä, suklaata yms. niin pitkään, mutta sehän tässä kaikessa on ihan pikkujuttu! Allergiaperheen ymmärtämisestä on tässä ketjussa puhuttu, se tuntuukin olevan ihmisille perin vaikeaa. Ja täytyy myöntää, että itsekään en näistä asioista ennen tiennyt. Meillä on allerginen esikoinen, hänellekin pitää aikaa riittää, joten elämäntilanne on nyt varsin hektinen. Mutta ehkä se tästä vielä helpottaa, yöt kun menis paremmin, niin kylläpä jaksais enemmän.

Paaaaaljon, paljon jaksamista sinulle ja kaikille muille tähän ketjuun kirjoittaneille! Maijis, jonka vauveli juuri hälyttää itkuhälyttimellä hakemaan vaunuista! =)

Kommentit (1)

Olin ihan varma, että vastasin ketjuun, mutta kuitenkin olin aloittanut uuden. Väsymystä vai vika systeemissä...No, toivottavasti oikean ketjun ihmiset lukis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat