Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ollut lauantaina tähän aikaan jossain vauvapalstalla....Eläkää nyt, ni ei tartte siirtyä uusperhepalstalle sitten kymmenen vuoden kuluttua. Koska se teillä on muuten edessä. Vaikka ette sitä vielä tietysti itse tajuakaan.

Kommentit (30)

...enkä pahemmin nauttinut siitä, että vanhemmat elivät eri aikakaudella kuin minä!!

Ps. Miten 20-vuotias voi olla teidän nelikymppisten mielestä lapsi?? Siis oikeasti, olitteko itse vielä tuossakin iässä jotain teinejä kun noin ankarasti arvostelette?? Ihan tiedoksenne, että kaikki tuntemani parikymppiset ovat töissä/opiskelemassa, asuvat muualla kuin lapsuudenkodissaan ja maksavat itse kaikki menonsa! Ei tuollainen ihan " lapselta" onnistu..!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

monille nykyajan nuorille netti on liki kaikki. Palstoilla ollaan viikonloput ja kumppanitkin haetaan netistä. Ei se tee teistä mitenkään kypsempiä ihmisinä.

itse olet tässä iässä ja se tapahtuu nopeammin kuin uskotkaan. 2-kymppinen on lapsi vielä. Senkin ymmärrät vasta vanhempana. Tietysti luulet olevasi mitä valaistunein ja kypsin ihminen.....kokemusta on.

taas nähdään miten mummelit ei pysy missään enää mukana. Kandeis tehdä ne lapset ehkä vähän nuorempana ku neljäkymppisenä ihan vaan senkin takia et tajuut sitä lastas yhtään kun se on teini-iässä...

Tosi kivaa kun vanhemmat on vanhuksia

T. eräs iltatähti...

Vierailija:

Lainaus:

itse olet tässä iässä ja se tapahtuu nopeammin kuin uskotkaan. 2-kymppinen on lapsi vielä. Senkin ymmärrät vasta vanhempana. Tietysti luulet olevasi mitä valaistunein ja kypsin ihminen.....kokemusta on.

Vanhene vielä vähän ja sitten sun mielestäs kolmikymppisetkin on vielä lapsia...

ja mies 27. v tuli just baarista.. mua ei baarit yhtään kiinnosta kun noita hmm miten sen nyt sanois.. ehkä railakkaita teinivuosia 14-18 vuotiaana tuli vähän liikaakin vietettyä ja OIKEESTI LÄHES KAIKKI tuli kokeiltua...

ja jos yhtään olet asiaan perehtynyt, ni luultavasti itsekin tuossa iässä olet ihan pienen lapsen äiti. Uusi mies ja uusi lapsi. Tilastojen valossa nykyinen parisuhteesi päättyy ikäsi takia 80 %:n todennäköisyydellä. Nelikymppisenä olet uuden miehesi kanssa lapsenteossa kovalla tohinalla. Se siitä vapaudesta.

T: yhteiskuntatietelijä, joka on asiaan perehtynyt.

joo täällä kanssa yks 19v joka eilen riekku ulkona ja rentoutuu nyt himassa :)

Miten muuten se, et ei oo koko viikonloppua ryyppäämässä lisää todennäköisyyttä päätyä joskus uusperheen vanhemmaksi?

on nyt pakko muistuttaa, että kun olin 20v ei ollut koko internettiä. Olisin voinut hengata täällä silloinkin, vaikka baarikärpänen olinkin.

raskaana olevan mummoikäsen tajuta teitä. Tossa iässä minä olin ulkomailla töissä eikä netti tosiaa kuulunut kenenkään elämään tai viikonlopun viettoon.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat