Vierailija

Ajattelin että jos tulen raskaaksi ehkäisystä huolimatta niin en tee aborttia, mutta muuten en hankkiudu ehdoin tahdoin raskaaksi.

Nyt ikää 35v ja lapsettomuushoidoissa ollaan oltu 2,5 vuotta...

Niin se elämä heittelee!

Kommentit (7)

Kotoa saatu malli oli sellainen että ajattelin nuorena etten perhehelvettiin rupea. Sitten kun ajan myötä näin että on onnellisiakin perheitä, niin tajusin että voisihan mulla joskus ollakin oma " onnellinen perhe" . No elämä heitteli ja aviomieheni kohtasin vasta 35-vuotiaana. Ennätin täyttää 40 pari viikkoa ennen kuin esikoinen syntyi. Tutkimukset kerettiin käydä läpi, mutta sitten raskaus alkoikin spontaanisti. Tsemppiä, sulla on vielä hyvin aikaa!

että mun äiti oli 23. v kun ne mun isän kanssa alkoi lasta yrittämään... Eli ei toi lapsettomuuskaan aina iästä riipu... :( Eiköhän sullakin onnistu.. koita olla stressaamatta asiasta.. t. 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kaduttaako sua noi aiemmat ajatukset? mutta tsemppiä kuiteskin sulle toivotaan että tärppää pian! Mun äiti&isä yritti mua 4 vuotta ennenkö onnistu ja 4 vuotta mun veljeä myös.. ja kummassakaan ei löydetty mitään fyysistä vikaa että miks ei tulis raskaaksi...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat