Seuraa 

Kirjoittelinkin tässä aiemmin , mies siis jätti minut ja lapset, yllättäin, ollut tämän jälkeen tosi inha, kiristelee kaikella mahdollisella, jättänyt vuokria rästiin jne.

Mutta nyt ei siis näistä, niitä voi käydä samaisen nimimerkin alta aiemmista jutuista lukemassa. Tulin nyt taas purkamaan tuntojani.

Ollaan oltu nyt reilu kuukausi keskenään, isä on muutaman kerran käyttänyt isommat lapset uimahallissa, ja pari kertaa oleillut täällä muutaman tunnin, muuten ei ole lapsia pitänyt, saati sitten viikonloppuja viettänyt. Nytkin mies varmaan baareissa, ja itse lasten kanssa viikonloppua viettelen.

Ensi viikonloppuna lupasi tyttäret ottaa, kun sai asunnon alkuviikosta, nuorimmainen poika, 1 vuotias, on vielä tissilapsena, joten häntä ei voi vielä isälleen koko viikonlopuksi antaa.

En ole saanut oikein itkettyä tai mitään, äsken leffaa katsoessa, sain pienen hetken kyynelehdittyä, tuntuu jotenkin niiin väärältä, ja pettyneeltä olo, kun tässä jamassa taas ollaan, mies on kerran aikaisemminkin lähtenyt, keskimmäisen ollessa silloin puolivuotias, palasi kyllä n. 4 kuukauden päästä takaisin..

Nyt en pystyisi häneen enää luottamaan, ja takaisin ottamaan, olo on niin petetty, ja turta. Tänä vauvavuotena, olen keskittynyt niin lapsiin, ja heidän hoitoon, että tavallaan tämä ero tuli puskan takaa, oletin jotenkin, että mies olisi saanut ajatuksensa kasaan ekakerran jälkeen, kun takaisin tullessaan vannoi niin rakkauttaan , mutta ei siihen voinut siis luottaa,

Toivoisin niin, että ilo palaisi taas omaan naiselliseen elämääni, jotta tuntisin joskus rakkautta, ja voisin luottaa toiseen ihmiseen, tuntuu vain, että missä sellaiseen voisi tutustua, kun täällä kotona aika paljon oleilen, ihan lapsien takia, Onneksi tosiaan, nämä rakkaat kullannuput pitävät oman arjen kasassa, ja olen heistä tosi onnellinen, ilman lapsia tuskin näin jaksaisin, vaikka aika rankkaakin on näin pienten lapsien kanssa 24 h vuorokaudessa. ( lapset 1, 2 ja 4 vuotiaat )

Ystäviä, ihania sellaisia, minulla on , perheellisiä kaikki, joten heistä saa arjen tukea, se muu tuki tuntuukin jäävän puuttumaan, eli elämä lasten ulkopuolella, haluaisin niin ystäviä, joiden kanssa voisi jakaa myös tämän " sinkku" puolen, jotka ymmärtäisi, mitä parhaillaan koen, miten sieltä nousta, missä uusiin ihmisiin tutustua jne.

Arjesta vielä, välillä olen toooooooosi poikki, rättiväsynyt, uhmat, vaipanvaihdot, sairaudet, jne. ottavat tosi kovasti voimille, kun ei ole sitä arjen jakajaa, auttajaa, kyllä tästä vielä noustaan, kunhan saa voimia vahvistua, kohotettua itsetuntoa, joka on nyt tosi alhaalla,

Väkisin jälkensä jättää miehen sanat, en enää rakasta naisena, enkä tunne seksuaalista vetoa . .

Tähän on vaikea saada mieltä ylemmäksi, kaikkine raskauksien tuomien " makkaroiden" keskeltä, ........

Kaikkea sitä tuleekin mietittyä, mutta kiiitos jos jaksoit lukea, oli taas kiva jotenkin tuntojaan purkaa näin tekstin muodossa !

=)

Kommentit (4)

Nyt kokoat itsesi ja annat miehen mennä menojaan, ei semmoista takaisin kannata ottaa eikä edes seksipartneriksi jättää. Näytät hänelle että sinä pärjäät kyllä. Sinä olet varmasti upea nainen ja näin kevään aikaan, salli itsesi puhjeta kukkaan. Koita jaksaa käydä vaikka kampaajalla ja ostamassa uudet vaatteet ja jos vaikka ystävän kanssa lähtisitte hiukan istumaan iltaa. Kyllä sitä kummasti vieraiden miesten kohteliaisuudet, pienetkin, saavat taas olon naisistumaan ja mielen valoisammaksi. Sitä huomaa elävänsä, olevansa muutakin kuin pelkkä äiti.

Miehesi on sinua kaltoin kohdellut, semmoiseen ei sinun tarvitse, etkä saakaan enää alistua. olet kerran antanut uuden tilaisuuden, mutta se ei auttanut ja nyt et siihen enää sorru, nyt nokka pystyyn ja eteenpäin. Älä rupea miehelle miksikään viimeiseksi toivoksi, että hän tietää pääseväsi aina sinun peiton alle jos ei muutakaan löydy, siltä tuo minusta ainakin kuulostaa. Näytä sille, että sinulle ei kuka tahansa enää kelpaakaan =)

Nyt nainen, nokka pystyyn ja katse kohti aurinkoa, sieltä se kevään mukana paistaa risukasaankin, usko pois!

nimimerkillä, kokemusta on

no niin, tässä mies on muutaman yön majaillut, kun ei ole saanut vielä kämppää kuntoon ( lamput jne.),

Kävipäs vain niin, että vaikka kuinka vannoin, sorruin harrastamaan seksiä hänen kanssaan edellisyönä.. nyt en tiedä mitä ajatella, en ole häntä tosiaan tähän takaisin ottamassa, mitenkä tulikin heikko hetki...

Pitäisikö ajatella vain, että kaksi aikuista ihmistä harrasti vain seksiä, ja thats it, kylläpäs nyt hassusti tein, itsekkin olen vähän ulalla, ja tavallaan kadunkin, että sorruin tähän hommaan...

Kommentteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihana, ja kannustava viesti, näin aina yksin ollessa ajattelenkin, ja olo tuntuu jo kepeämmältä, kuin aluksi,

Sitten aina jotenkin " pehmiää" exän seurassa, jos hän sattuu olemaan mukava, mikä on kyllä tooooooosi tyhmää, tiedän sen =)

Kiitos sinulle, lauantaina menenkin illanistujaisiin, odotan sitä jo kovasti =)

Se on niin helppoa tavallaan, kun ei yksinkään viitsisi olla, niin kun entinen sattuu olemaan saatavilla, niin sitten sitä " lankeaa" siihen. Mutta eihän se välttämättä pidemmän päälle kannata.

Oikeastaan tuli sellainen kommentti mieleen, että koita mahdollisuuksien mukaan edetä tilanteessasi ratkaisemalla ongelmat pieni pala kerrallaan. Tarkoitan sitä, että tilanteesi on rankka kolmen lapsen kanssa perheen ainoana aikuisena. Eivät voimasi riitä koko tulevaisuutesi järjestämiseen yhtenä " könttänä" . Jos sinulla on pulmia, asunto-, työ-, ajankäyttö-, raha-, tai mitä ikinä, niin koita miettiä, mikä niistä on kiireellisin ja jätä suosiolla muut odottamaan. Ratkaise yksi asia kerrallaan ja luota siihen, että ratkaiset ne muut sen jälkeen.

Itselleni tämä asia valkeni (ystävän neuvosta) kun olin itse samantapaisessa tilanteessa äkkinäisen eron jälkeen, ja yöllä miettiessä tulevaisuus näytti vain yhdeltä synkältä ongelmavyyhdeltä, josta en saanut mitään otetta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat