Vierailija

Tuolla se laattas sänkyymme jossa nukkuu 3,5v pojan kanssa.. onnex vaan omalle paikalleen... nukkukoon saatana siinä!!! On siis juonut liikaa baarissa...

Sivut

Kommentit (72)

Eihän se kännissä osaa varoa lasta ja vielä kiepsahtaa lapsen päälle. Ja lapsi ei jaksa sitä isoa miestä siitä pois siirtää. Otat lapsen ja vaikka se heräisi niin menette olohuoneeseen nukkumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuolla se sika vaan makaa sängyssä kannettavansa kanssa.. ei muista edes että on sänkyyn laatannut yms.. ottaa niin päähän:( Onnex häivyn kohta lasten kanssa pihalle ei tarvii kattoo sen naamaa! ap

mun oma faija oli/on alkoholisti ja isä ja äiti erosivat kun olin 6v. ja ainoo mitä muistan siitä kun isi asui kotona oli se kun hän yrjösi pönttöö ja käski minun mennä vessasta pois... ap

kirjoilla.. en ollut tekemässä vuokrasopimusta... kai pitää heti huomenna soittaa tohon sossuun.. joka on ihan melkein viereiessä talossa... Ottaa vaan niin päähän pojan puolesta.. voiko muutto (taas) olla jo ihan liikaa kun ensin oli ne 2 muuttoa (tämä viimeisin siis toiseen kaupunkiin) ja pois tarhasta ja sitten tuli pikkusisko ja nyt jos taas pitää muuttaa niin mitenhän se reagoi :( ap

Minunkin oli aivan pakko kirjoittaa sinulle siinä toivossa, että löytäisit voimia muttaa elämääsi - ja lastesi siinä samalla!

Tuollainen mies EI SOVI isäksi, ei mitenkään. Hän ei tunnu osallistuvan muutenkaan lasten elämään (hoitamiseen yms.), ja se, että oksentaa oman lapsensa viereen on kyllä kertakaikkisen ällöttävää!

Kaiken lisäksi vanhempi lapsesi on jo sen ikäinen, että alkaa ymmärtämään, ettei noin pitäisi olla. Itselläni on samanikäinen poika, joka mm. sanoo että " älkää huutako/riidelkö, kun korviin sattuu" - ja tämä vain " normaalien" perheriitojen yhteydessä, joista itselläni on aivan suunnaton morkkis ja paha mieli. (parantamisen varaa löytyy siis ihan jokaisesta perheestä...)

Jos luottotietosi ovat menneet jo kahdesti hänen takiaan, tekee hän myös ihan konkreettista hallaa tulevaisuudellesi - miten muuten hän voi vielä mokata, ja jättää sinut tuta kärsimään seurauksista? Muistathan, että sinä itse olet vastuussa omasta elämästäsi, ja olet vielä niin ihanan nuori, että kaikki mahdollisuudet ovat edessäsi, vaikkei nyt varmaan ihan siltä tunnukaan!

Mene rohkeasti sossuun, kerro tilanteesi ja pyydä apua. Ja jollet sitä heti ekalla kerralla saa, pyydä uudestaan, kunnes joku ottaa sinut todesta! Puolen vuoden päästä elämäsi näyttää jo paljon valoisammalta, voisin vaikka luvata sen, joten paljon tsemppiä ja onnea uudelle, paremmalle elämälle!!

t. pahapaha uraäiti (35v.)

ja oksentaa sänkyyn kun lapsi siellä! Kyllä mäkin kantaisin pojan pois vaikka heräisikin siihen. Lapset yleensä nukahtaa helposti uudelleen. Ja vaikka ei nukahtaisikaan niin parempi sekinkin kuin nukkua kännisen ja oksentavan isän vieressä? Kai hällä kuitenkin on joku sänky olemassa?

Ajattele asiaa tältä kannalta: sosiaalitoimisto maksaa sinulle tarvittavat kulut uuden asunnon hankkimisesta yms. huomattavasti mielummin kuin myöhemmin avohuollon tukitoimenpiteistä ja pahimmassa tapauksessa sijoituksesta syntyvät kulut. Mikäli lapsesi joutuvat tuollaista elämää katsomaan ja elämään siinä osallisena, saattavat nämä vaihtoehdot olla kovinkin todennäköisiä. Tuollaisista elinoloista ei tule muuta kuin onnettomia, käyttäytymishäiriöisiä lapsia. Etkä varmasti itsekään toivo lapsillesi ongelmia tulevaisuudessa, joten ole nyt järkevä ja hanki teille apua! Sitä varten lastensuojelu on olemassa.

Joo ottaa toi äijä niin paljon päähän että.. sanoikin menevänsä vaan parille.. mutta tuli kaatokännissä kotiin joskus 23.30... JA KAIKEN HUIPPU koko jutussa on se että alun perin mun olis pitäny päästä OIKEESTI parille yh-serkkuni kanssa joka saa lapset harvoin hoiton.. mutta ei kun miehen piti päästä.. kaverin kanssa joka soittaa sille joka toinen viikonloppu että lähetkö dokaa.. tää on meillä aina tappelun aihe ja tekis niin mieli lähtee pois.. on jo pitkään tehnyt...

voi muuttaa pois.. ei ole luottotietoja..kiitos ukon.. eli en saa kämppää ilman öky takuu vuokraa... ja ei oikeen kiinnostais alkaa sossupummiksi kun " tienaan" kuopuksen äitiyspäivärahaa tilille 643e/kk eli ei tolla +lapsilisällä elä.. opiskelutkin pitäis aloittaa syksyllä.. ajattelin opiskellä ä-loma ja kotihoidontuen lomassa.. mut sit pitäis heti ä-loman loputtua mennä takas töihin (osa-aika duuniin) ja sit sais kyllä heittää hyvästit sille opiskelulle... :( ap

Huomattavasti pienempi paha lapsen reagoinnin kannalta on muutto uuteen asuntoon kuin ne reaktiot joita myöhemmin tuollaisesta elämästä seuraa!

ottaa yhteys :( en saa esim. kaupungin kämppää ellei KAIKKI vuokrarästit ole maksettu... ja yksityisiin on ne takuu vuokrat... oli kyllä toi juttu viimeinen naula tähän arkkuun... :( vituttaa ja harmittaa.. ap

Vähän ristiriitasta mun mielestä... Miks ne ei sit voi sanoa asianomaiselle itselleen, miten asiat ovat ja miten niiden kuuluisi olla... Ärsyttää...

tiedän että se tulee kuiteskin yöllä oasta sängystä meidän sänkyyn joten kai tuo olis turhaa kun ei omassaan pysy... ite majailen sohvalla niinku yleensä...

Ensin menet sossuun. Irtisanot oman osasi vuokrasopimuksesta. Etsin uuden asunnon. Sossu maksaa sinulle takuuvuokran. Haet asumistukea. Saat kotihoidontuen, asumistuen, joko isältä elatusmaksun tai sitten kaupunki maksaa plus lapsilisän. Sossu auttaa sinua. Lastenvalojalle täytyy myös mennä tekemään elatussopimus. Minä 2 lapsen yksinhuoltajana saan kaikkine tukineen+ lapsilisineen 1600 euroa kuukaudessa KÄTEEN. (espoo). Sillä summalla maksan 700 euron vuokran, sähkön, veden, laskut, lasten vaatteet, ruoat, vaipat jne.. Tuolla summalla pärjää kyllä kahden lapsen kanssa. Olen siis kotihoidontuella ja syksyllä olisi tarkoitus mennä opiselemaan. Turha käyttää tekosyynä sitä ettei ole rahaa eikä pärjäisi. Otat itseäsi niskasta kiinni ja teet asioille jotain! Tuo meno ei tuosta mihinkään muutu. Itse erosimme kun mies oli 22 vuotias. Nyt ex on 28-vuotias ja meno ei ole muuttunut mihinkään suuntaan. Näin jälkeenpäin ajatellen olisi pitänyt erota jo paljon aikaisemmin. Liian kauan katsoin miehen touhuja ja niin minun kuin lapsienikin elämästä meni monta vuotta hukkaan!!! Tiedän, että päätös on vaikea, mutta tee se ja hoida asiasi kuntoon ja järjestä sinulle ja lapsille uusi koti, ehkä eri paikkakunnaltakin ja aloittakaa alusta. Olet varmasti paljon onnellisempi kuin nyt! ja LAPSESi!

saan edes jotain tyydytystä tähän vihaani... mun meseyhteystiedoissa on monta sen kaveria ja laitoin melko selkeää teksiä tono mun nimimerkin kohdalle ja perään :) ei se kyllä paljoo helpota olo.. kun ketään sen tuttua ei oo onlinessä nytten :( ap

Kyllä sun on tejtävä jotain tolle asialle. Niele ylpeytes ja ota yhteyttä sinne sossuun. Selität tilanteen ja ne maksaa ne rästit pois. Multa ainakin maksoi. T:25

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat