Vierailija

Paljonko lainaa?

Nettotulot/kk?

Paljonko lyhennykset kk?

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

noi mun tulot on peruspalkka, eli kymmenenä kuukautena vuodesta saan myös lisiä, viime kuussakin käteen jäi palkasta melkein 1900e, eli tulot ei ihan noin surkeet ole.

Mä olen laittanut aina lapsilisät lainatilille ja yritän sitten maksella isompia summia kerrallaan, viimeksi viime vuoden marraskuussa taisin maksaa 4000e pois lainasta.

Jos osaisi lopettaa shoppailun, joka ennen mun harrastus, tulot luultavasti riittäisi ihan hyvin, mutta aina tulee osteltua jotain idioottimaista, jota muka tarvitsee. Mutta nyt jätin esim hullut päivät käymättä, sinne olisi mennyt ainakin 100 e, ilman mitään järkeä.

Ja mulla onneksi semmonen tilanne, että jos rahasta tekee tiukkaa, mun vanhemmat auttaa. Tosin en onneksi vielä ole apua tarvinnut, enkä pyytänyt, mutta pelkkä ajatuskin siitä, että apua on, mikäli sitä tarvitsee, rauhoittaa.

Mulla kerrostalokolmio, 74m2.

palkka bruttona 1870e/kk

laina 135000e

lyhennys 730e/kk, yhtiövastike 250e/kk

yh, kaksi lasta, eli palkan päälle lapsilisät 280e ja elarit 300e/kk

Vierailija:

[/quote]

Paljonko lainaa? 114000¿ jäljellä

Nettotulot/kk? n.5000¿

Paljonko lyhennykset kk?

[/quote]

lyhennys+korot; taserä 1150¿/kk

Lainaa tarvitaan noin 200 000.

Nettotulot meillä 5000 e/kk.

Lyhennys noin 1700 E/kk

Ja laina-ajaksi tulee silloin noin 16 vuotta.

Ja kasvukeskuksessa asutaan, ihan tavallinen omakotitalo tuolla rahalla saadaan (siis kun vielä laitetaan vanhasta asunnosta saatava 180 000 tuohon mukaan).

Pitäisköhän harkita muuttoa johonkin tuppukylään niin sais halvemmalla kodin?

Tosi tiukilla tässä kyllä ollaan. Tai tilanne vielä aika uusi, saa nähdä, miten rahat tulee pidemmän päälle riittämään.

Sulla on aavistuksen pienemmät tulot kuin mulla ja aavistuksen isommat menot. Saisitko sovittua lainan lyhennystä vaikka vähän pienemmäksi? Laina-aika sitten kyllä pitenee jo aika hurjaksi. On tämä sellaista pennin venyttämistä kyllä, itse saan palkan 15. päivä, lapsilisä tulee 26.päivä ja elarit 1.päivä. Palkkapäivänä menee lainanlyhennys. Teen niin, että aina, kun tulee " uutta rahaa" , pistän edellisistä jäljellä olevat säästötilille, sieltä maksan sitten vakuutusmaksut ja muut isommat pläjäykset. Kesä hirvittää, kiva olisi lasten kanssa reissatakin ja jotain, mutta millä rahalla...

4

Vierailija:

Lainaus:

Paljonko lainaa?

Nettotulot/kk?

Paljonko lyhennykset kk?

58000 (alunperin oli 62000)

n. 3000 ¿ / kk (kaksi aikuista)

n. 400 ¿ / kk

Laina-aikaa jäljellä 16 v

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat