Seuraa 

Heissan pitkästä aikaa!

Ajattelin näin aprillipäivän kunniaksi avata uuden ketjun, kokeillaan nyt tätä kuukausipinoa aluksi, kuten täällä ehdotettiin. Jos keskustelu jatkuu yhtä vilkkaana, katsotaan asiaa uudestaan.

Olen tässä taustaillut jonkin aikaa, lueskellut kylläkin pinoa, mutta kun ei mitään uutta tällä rintamalla, niin en sitten ole kirjoitellut.

Täällä ihmisten mietteet ovat ihan samoja kuin allekirjoittaneella. Aina välillä on huolissaan onko vauvalla kaikki hyvin kun ei sitä ultralla pääse tarkistamaan. Paha olo jäi pääosin taakse, kun viime viikolla olin muutaman päivän sairiksella niskajumitusten takia. Silloin oksensin kolme päivää putkeen. Sen jälkeen pahin vaihe olikin ohi, paha olo tulee vain pieninä aaltoina, kun vatsa on tyhjä tai tulee voimakkaita hajuja nenään. Paineentuntua on aina välillä alavatsassa ja menkkamaisia juilimisia. Olen ajatellut että se on kohdun kasvamista.

Ensi viikolla neuvola, vihdoinkin! En tiedä kuuluuko sydänäänet vielä neuvolassa. Silloin on rv 11+3, osaako kukaan sanoa?

Oikein hyvää aprillipäivän jatkoa, älkää antako kovin pahasti vetää nenästä! Ja olkaa kilttejä noidille, etteivät tee jekkujaan...

-marvik- rv 10+6

Kommentit (2)

Hih, vai ollaan sitä jo niin pitkällä! ; ) Itsekin sekoilin viime viestissäni omien viikkojeni kanssa ja merkkailin viikon edelle itseni... (toiveajattelua kai..)

ONNEA KAIKILLE HIENOISTA ULTRA- JA NEUVOLAKUULUMISISTA!

Ihanaa on kyllä huomata, että näin moni on yhä menossa mukana! Itse olen muistanut taas ruveta pelkäämään kaikkea mahdollista keskenmenoista sikiön kohtuun kuolemiseen. Pahoinvointi on hellittänyt niin radikaalisti, että olen " varma" , että jotain on nyt vialla. Lisäksi verenpaine on alkanut heitellä ja huimausta esiintyä. Huomenna aika äitipolilla. Tää on ihan hullua. Yhtenä päivänä olin jo tilaamassa kantoliinaa, mutta sitten iski taikausko ja epävarmuus. Alavatsakivut ovat mielestäni lisääntyneet, joten en uskalla juuri mitään kroppaa rasittavaa tehdä. Toisaalta joka paikassa lukee, että keskenmeno tapahtuu jos on tapahtuakseen eikä äiti voi siihen itse vaikuttaa..

Paineita siis riittää. Joku pohti äitiysvaatteiden hankkimista; itse olen päätynyt siihen, että ostan joitain pari kokoa isompia vaatteita, esim yöpaitoja ja pikkuhousuja ja sitten ne äitiyshousut tarvittaessa myöhemmin. Tosin nyt alkaa olla jo vanhat vaatteet kinttanoita. Onneksi monet kesähousut, esim. caprit saa varmaan kiinni mahan alle sitten kesällä. Vauvan vaatteita aloin keräämään jo seitsemän vuotta sitten, joten niitä on kertynyt jo pari pahvilaatikollista. Kirpputoreilta ja alennusmyynneistä olen niitä hankkinut.

Nyt kun on raskaana (toivottavasti yhä edelleen) niin hankintoja ei jostain syystä uskallakaan tehdä!

Sekavissa tunnelmissa Miikuli 11+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat