Vierailija

Haluamme olla perheen kesken rauhassa palmusunnuntaina! Ja vielä suuremmalla syyllä en kaipaa ovikellon rämppääjiä nyt, kun mies ja lapset ovat mummolassa ja saan olla yksin kotona.

Älkää tulko meidän ovelle pimpottelemaan!!!

Jos kehtais, laittais lapun oveen: Virpominen ja muu kerjääminen kielletty.

Kommentit (14)

En ymmärrä,että jotain palkkaa siitä pitää antaa.

Jos haluavat toivottaa pääsiäistä niin antakoon risun jos haluaa mutta meiltä ei mitään palkkaa saa.

Enkuissa jos et " ole kotona" Halloweenina niin heittelevat kananmunia ikkunoihin ja jos erehdyt kavelylenkille sina iltana, naapuriston eukot huutavat solvauksia kun et ole kotona antmassa karkkia heidan lapsilleen.

Jos aukaiset oven, saattaa oven takana olla joku 16 korsto kavereineen pelkka pahvinaamari paalla ja morealla aanella tivaa rahaa tai karkkia tai tulee " ongelmia" .

Tosi hauskoja lasten juhlia nama tallaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kenenkään loruja ei ole pakko kuunnella, eikä kenellekkään antaa suklaamunia.

Mutta on siinä kauhea homma noidaksi muuttua, jos teet sen kunnolla ja vitsatkin pitää vääntää, paljon helpompaa se on vitsan saajalla, sen kun käyt kaupassa ja ostat munat.

Terkuin kahden lapsen äiti joka ei koskaan ennen lapsia avannut ovea palmusunnuntaina, mutta nyt on hauska katsoa omia ja naapurin lapsia, tää päivä on niille tosi tärkeä.

Ja miten sinä ap olet perheen kesken tänään jos kerran mies ja lapset muualla..?

Muistan itse pienenä kuinka kivaa se oli, ja onneksi en tuollaisiin ole ikinä IRL törmännyt.

Mun mielestä se on nimenomaan rauhoittumisen päivä eikä mikään pimpottelupäivä. Pääsiäislauantaihin se touhu sopii paljon paremmin, niin kuin Pohjanmaalla tehdään. Muutenkin noidat sopivat hyvin sinne kokkojen polttamisen yhteyteen. ap

Onpas ihmeellistä! Miehellä oli lomaa pitämättä ja otti sen nyt. Lennän huomenna perässä mummolaan.

Virpojia on käynyt 8 kappaletta. Jokaiselle piti avata, koska mulla tuli kaveri kylään koko päiväksi, enkä kehdannut antaa tenavien pimpotella, kun kaksi autoa pihassa, ja olis kaverikin ehkä ihmetellyt. Vitsat pistän saman tien roskiin, kun lähden itsekin täältä kotoa pois. Olis tietty voinut olla ottamattakin koko vitsaa, mutta se ja sama. Nyt on talon karkki- ja suklaavarastot tyhjennetty ja pikkukolikot käytetty.

Huoh... jospa sitä hankkiutuisi itse ensi vuonna tähän aikaan jonnekin kyläilemään ja naureskelisi kaverille, joka saa pomppia kuin vieteriukko avaamaan ovea ja vastaanottamaan köyhästi kyhättyjä risuja.

Mutta mikä oikeus ihan oudoilla tenavilla on tulla näyttämään pitkää naamaa meidän ovellemme?

Meidän lapset eivät ole koskaan virponeet edes tuttujen luona. Eivät ole edes kysyneet sellaisesta mahdollisuudesta, ihmetelleet vain tämän palmusunnuntain trafiikkia ovella.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat