Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tänne kaikki tupakoinnista eroon kamppailevat. Kokeillaan lopettaa tai ainakin vähentää yhdessä.

Kommentit (11)

Tänään on alkanut tupakka lakko. 13 tuntia ilman tupakkaa tällä hetkellä ja vauva syynä. Ollaan alettu yrittämään ja tupakoinnin lopettaminen oli miehen ehto vauvan hankintaan.

Olen 21 vuotias ja tupakointia takana noin 8 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kannattaa hakea nikotiinivalmisteita kaupasta. Niistä ihan oikeasti on apua. Aluksi muistan, että ei tuntunut auttavan, mutta kylläpä vain auttoikin " tupakantuskaan" . Kuukauden päästä ei enää tunnu houkutuskaan niin suurelta.

Pointtini siis on se, että kun olet päässyt hyvään alkuun, niin ei suotta kaadu heikkoon hetkeen tupakoimattomuus.

Tsemppiä sinulle, vaikeata on, tiedän, mutta mitä pidemmälle aika kuluu, sitä helpompaa polttamattomuus on. Ensimmäinen kuukausi on se vaikein, omasta mielestäni siis.

Itse olen ollut kohta kaksi vuotta ilman tupakkaa, ja enää tupakointi ei ole kuin paha muisto. Tätä ennen tupakointia oli takana 10 vuotta.

Toivottavasti saat jonkun tsempattu mukaan tähän ketjuun kanssasi :)

Tsemppiä vaan kaikille! Mulla tupakka jäi kuin ihmeen kaupalla pois kaks viikkoa sitten flunssan yhteydessä, vähän kuin vahingossa kun olo oli niin kertakaikkisen kurja... Vaikeaa on nyt tervehdyttyä mutta periksi en enää tahtois antaa. Kyllä luulen että meitä on aika monta jotka kamppailevat tän saman asian tiimoilla...

Eilen selvisin 15 tuntia tupakoimatta ja tänään korotin sen 16 tuntiin. Eilinen sujui 5 tupakan voimin. En kai minä ole ainut tervakeuhko täällä?

seiska tässä:)...

Joo, minä myös saan ylpeänä kertoa että tupakka on todella jäänyt. En henkosen henkosta ole ottanut. Välillä on tehnyt tiukkaa mutta olen pysynyt päätöksessäni 100%:sti. Mitään korvaavia menetelmiä en ole tarvinnut. Näyttää sitä vaan tässäkin asiassa todella voivan onnistua vaikka kovasti sitä aluksi epäilin. Nyt menee jo päiviä ettei tee juurikaan mieli tupakkaa. Tsemppiä edelleen kaikille kohtalotovereille!

Kiitos vinkistä. Niin aionkin kokeilla jotain korvausjuttua jos tää tuntuu liian vaikealta ilman. Nyt menee taas ihan ok, eikä mielessä ole edes sortuminen. Tän asian kanssa on todella edettävä päivä kerrallaan. Sen vaan haluan sanoa että tupakoinnin lopettamista kannattaa kokeilla eikä tuudittautua siihen että " en mä kuitenkaan onnistu, turhaan edes yritän" ... Nimittäin mä olin itse juuri tällainen tapaus. Kunnes tuli se flunssa ja sainkin huomata ettei lopettaminen ollutkaan ihan niin vaikeeta kuin olin kuvitellut. Joten kokeilkaa ainakin, voitte yllättyä iloisesti. Tulee tosi hyvä mieli kun huomaa että tässä ehkä sittenkin voi onnistua... Jo vähentäminenkin tuntuu hyvältä mutta lopetus vielä paremmalta:)!

No sinähän saat tupakan lopetuksen kuulostamaan helpolta...oletkos varma että pystyt joka tilanteessa olemaan tupakoimatta? silloinkin jos puolison kanssa menee hermot? jos kuulet jonkun suru uutisen? minä olen lopettanut itse yli vuosi sitten ja repsahdellut polttamaan kerran jos toisenkin...riippuvainen en ole tupakasta mutta joskus tulee poltettua yksi tai kaksi...tai enemmän...mutta tsemppiä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat