Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ja jotenkin en voi ostaa edes tekomurattia. onko muilla samoja taikauskoja? millaisia?

Kommentit (6)

Sitten kerran ostin ison kimpun todella kauniita valkoisia tulppaaneja ja sen jälkeen meillä onkin ollut amarylliksestä lähtien kaikki kukat valkeita kun ovat niin kauniita. Kalloja en todin vieläkään ole voinut ostaa kotiin tai tuliaisiksi.

Murattia mulla oli muuten hääkimpussa, esteettisistä syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Paitsi aikanaan oman kuolemansa, mutta se johtunee mun keskellä kämmentä olevasta viherpeukalosta :)

Muratintappajana uskallan silti suositella, kivan näköinen kasvi. Anna tarpeeksi kosteutta eikä suoraa auringonvaloa. Kesällä ihana vaikka pihalla amppelissa!

Kertoi jonkun ystävättärensä sen ostaneen ja pian tuli avioero. Nauroin vain hänelle itsekseni. Kertoi tämän siis kun näki, että olin ostanut minun ja ex:ni yhteiseen kotiin muratin. Meillekin sitten tuli ero, n. puoli vuotta muratin ostamisen jälkeen, mutta ei se kyllä sen muratin syytä ollut ;)

ja samana kesänä poika kuoli. Ex-anoppi siitä puhui ja harmitteli että piti sekin kukka viedä sille. Samana kesänä myös mulla kasvoi muratti pihalla ja poika jäi siis isättömäksi...

VALKOISET KUKAT OVAT KIROTTUJA

Mun äiti osti 2005 valkoisen kukan, no sitten hänen vauvansa minun siskoni kuoli

Seuraavaksi äiti osti 2015 valkoisen kukan äitilleen , äiti kuoli tasan 2 viikkoa myöhemmin (oli perusterve nainen eikä mitään sairauksia)

Sitten äiti osti valkoisen kukan 2019 ja sitten lemmikkimme Täplä-kissa kuoli

Sitten myös äitin sisko antoi hänen mummalleen valkoisen kukan ja mummakin kuoli

Joten meillä on ainakin valkoinen kukka kirous

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat