Seuraa 

Hyvää palmusunnuntaita viimeisille maalimasuille !!! No meistä tulikin sitten HUHTIkuisia .. Käykää palstautumassa. t. emmi rv-41+0(poks)

Kommentit (7)

Kaikille mukavaa palmusunnuntaita! Varasin kerrankin virpojille isot kasat munia eikä ole käynyt kuin kaksi virpojaa vasta! Näyttää siis siltä että pakkaan munat matkaan kun lähden huomenna Jorviin. Sanoivat että varaa aamupäivä ainakin että pistävät makoilemaan ja katsovat vauvan käyriä ja mun verenpaineita mutta minähän meinaan jäädä sinne munimaan :) Kassi on pakattu ja kaikkeni teen ettei enää tarttis tulla kotiin ilman vauvaa. Tää monta viikkoa kestänyt " koska tulee lähtö-valmius" alkaa riepomaan jo esikoisen (1,7v) hoitojärjestelyjenkin takia enkä enää yksinkertaisesti jaksa hoitaa toista kun tämä liikkuminen on ihan tuskaa. Painon tunne alhaalla on ihan järkyttävää mutta sellaisia säännöllisiä suppareita ei ole edelleenkään. Saas nähdä mitä Jorvissa meinaavat meikämamman kanssa.

Jospa sitä keittäis päiväkahvit ja söis jotain herkkuja. Se on sentään kivaa että näin raskaanahan sitä voi mässäillä ihan tolkuttomasti :)

Aurinkoista huhtikuun ensimmäistä huhtimammoille!

T. Esterinäiti ja viikot 41+3!

.. siis laitokselle synnyttää (tää masun raahaminen ihan vaan ulos aurinkoon tuntuu kestävän, oon tehny lähtöä toista tuntia..) - meikäläisiä on ittensä ja masun lisäks vaan mies ja koira, niin tuntuu että tuon noutajan hoitokuviot laitoksella olon ajan menee koko ajan mahottomammaks, kun porukka reissaa siel sun täällä. Kun kaikki on olettanu että onhan se nyt jo tässä vaiheessa ulos tullu (Huom kommentti suoraan masutyypille!!!). Eli sympatiat Lindalle, esikon hoitokuviot on teillä varmasti vaativampia.

Niin ja palatakseni vielä turhamaisuuteen ja ittensä tälläytymiseen, sen itseruskettavan ja raitojen lisäks - aattelin tänään siistiä kulmat ja laittaa niihin kestot. Mun ripset ja kulmat on luonnostaan niin vaaleet että oon huomattavasti ihmisemmän näkönen vasta kun niissä on jotain värii.

Nyt me lähetään ulos.

t:Humu, 41+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitään ei tapahdu, vaikka edelleen ei mitään kiirettä kun tuo kuopus(2½v) oksensi vielä pari tuntia sitten :(

Sitkeessä tuntuu tauti olevan, kun jo perjantai iltana alkoi, mutta kun sitä oksennusta tulee niin harvakseen(kerran vuorokaudessa)!

Toivon vaan hartaasti ettei se tartu kahteen isompaan muksuun, olemme kaikkemme yrittänyt taudin välttämiseksi...

Yöllä näin unta että minulla oli valmis vauva ja rinnoista olisi tullut kovalla paineella maitoa...valitettavasti se oli unta, kun tuo maha oli edelleen paikallaan kun heräsin :)

Ehkä tässä jonain päivänä pääsee tositoimiinkin?

vauvojalisää 40+2

Näin se sit meni, meijän muksuista tulee huhtilapsia :o)

Ja omaa napaa: Ihanaa, sain kunnon yöunet, tais tulla jopa 9 tuntia täyteen!

Illalla oli ihan lupaavaa vihlontaa, järkyttävää painontunnetta jne, ja aattelin että josko yöllä jotain tapahtuis. Nukahin kuitenkin eikä aamulla tuntunut oikeen missään ://

Emmi: Juu oli se perjantainen vähän hullua, mutta aattelin että katotaan nyt homma loppuun. Kaverit jotka tuon maratoonin aikana soitteli sano että jaa-a, onnea sitten ens yön synnytykseen. Ja pah.

Mutta sulla näyttäis homma olevan lähempänä.

Nyt ulos aurinkoon, katotaan tilanne taas illemmal ;o)

t:Humu

Trulleja kävi meidänkin oven takana, olivat kuulemma vasta vasten meidän Aatulle (2v.) askarrelleet virpomisoksat. Munat annoin palkaksi.

Tää odottaminen tuntuu hetki hetkeltä painostavammalta. Mitään ei tapahdu. Mua jännittää kamalasti, että se eka yliaikaiskontrollikin menee pääsiäisen yli tiistaille, silloin olis kyllä jo 42+3, ei kai ne niin pitkään voi pitää tarkkailematta. Mua pelottaa, että vauvalle käy huonosti tuolla masussa jos sitä ei syynätä tasaisin väliajoin.

Toivottavasti posti tuo huomenna taysista kirjeen ja siinä on kontrolliaika jo esim. torstaille. Kaikki suunnitelmat on menny uusiksi, Aatun hoitajat menee pääsiäiseksi kotopuoleen, joten mun äiti tulee tänne sitten hoitajaksi mikäli lähtö tulee, mä en kyllä vaan tajua, että miten jaksan äitiä nurkissa pyörimässä koko pääsiäisen, jos vauva ei ole syntynyt. =(

Linda 41+1

Tuleekohan meidän pikkunoidat tähän maailmaan tänään :-)) Täällä sellaista mukavaa vuotoa taas, mutta ei muuten erityistä, pieniä suppareita, muttei kivuliaita :-// Eilen olin ihan varma, että lähtö tulee yöllä, mutta ei ei ei .. No olinkin pettynyt aamuyöstä, kun heräsin ilman mitään ongelmaa, ei edes lonkat kipeät, hitto vieköön .. Mulla on muuten paino laskenut 6.5kg (?) Aamulla miehen kanssa otettin erä sitä mukavaakin ässää, ja kuvitelkaa, ei supistuksen supistusta .. No pian lähdetään lenkille ja sitten siivotaan, ja vielä olisi ne synnäritkin illemmalla .. Alkaa tuo mentaali olemaan jo aika valmista tavaraa ....

Kaikille hyvää palmusunnuntaita t. yksi epätoivoinen ' emmi' rv-41+0

Sähän olet todellinen ' sissi' 4h hulluilla päivillä, sinne kun oisin lähtenyt olisi varmaan aivot lentäneet päästä ulos ;-)) Siellä on aina niin kamala ruuhka .. Muuten mullakin on tuollaista ruskettavaa voidetta kaapissa, joten pitäisikö täälläkin laittaa kevyet rusketukset itselle, ja raitojakin voisi tänään laittaa, kun ostin sellaisia itselaitettavia, en kyllä tiedä millaisia niistä tulee, mutta katsotaan .... t. emmi taas

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat