Vierailija

nyt pinoon mielipide virpojista ja äänestitkö oikeastoa vai vasemmistoa

Kommentit (27)

Mutta muuten minusta tosi söpöjä ja meillä saa käydä. Se on tietysti rasittavaa, jos jotkut keksii käydä 3-4 kertaa samassa paikassa, kun sieltä saa niin hyvän saaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niitä on vaan käynyt tänään tosi vähän . mun poika kävi virpomassa ja minusta oli hyvä juttu et on lappu " ei virpojia , kiitos " kun se et lapset käyvät turhaan pimpottamassa ja sit kukaan ei avaa . meidän muksut ainakin kysyy et saako virpoa . meillä ainakin poika kävi itse oksat keräämässä ja ite koristeli , joten palkat tuli ihan aiheesta .

Ei ole paljon vaadittu että ostan jemmaan vähän hyvää, ja voin sillä ilahduttaa lapsia, samoin kuin he minun pieniä lapsia niillä vitsoilla ja ovelle ilmestymisellä.

Sitä kyllä ihmettelen kun naapurissa näytti mammat kiertelevän omien lasten perässä kun virpoivat, ja kun heidän ovelle myöhemmin ilmestyi trulleja, eipä ovi auennutkaan, vaikka olivat kyllä kotona!

meilläpäin lapset muutenkin aina kysyvät ensin saako virpoa, ja kun olen sanonut että tottakai, saan yleensä monta kaunista oksaa ja lapset suklaamunat palkaksi. sitten toivotetaan hyvää pääsiäistä vielä puolin ja toisin.

omatkin lapset ovat innoissaan käyneet virpomassa tänään, ja minulla ei olisi sydäntä pahoittaa pikkunoitien mieltä kiletämällä virpomista. en näe siinä mitää pahaa.

ja kokoomusta olen kannattanut kuten varmaan suurin osa meidän omakotialueemme asukkaista.

lapsena muistan kuinka töykeimpiä vastaanottoja sai mm. kaupunkien vuokrakerrostaloissa duunarien ovila....

eli veikkaan että jostain syystä isompi osa näistä negatiivisesti virpojin suhtautuvista on vasemmiston kannattajia...

jos jollakin ei ole sen kummempaa päällä, niin kuitenkin ovat oksat koristelleet ja nähneet siinä vaivaa.

Lapsille mukava vähän erilainen päivä.

Olkaa ihmiset suvaitsevaisempia lapsia kohtaan, niin teilläkin voi olla iloisempi mieli.

Iso kasa on pääsiäismunia ostettuna :), vielä saisi tulla monta.. jottei jouduta itse syömään koko kasaa

Ja äänestin muuten kokoomusta..

pitämään..

Mäkin kuuluin niihin jotka lapsettomana ei avannut ovia ja vauvan kanssa ärsytti että ne tuli " väärään aikaan" niinkuin olisi joku universaali lasten päiväuniaika jolloin ei saa tulla....

Että on nähty vaivaa oksien ja asun eteen, ollaan kohteliaita, kysytään lupa, lorutellaan koko litannia ja kiitetään ja toivotetaan jotain lopuksi.

En vihaa mitään niin paljon kuin sitä, että vanhemmat antaa lasten käydä tuntemattomien ovikelloja soittelemassa ja kerjäämässä karkkia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat