Vierailija

Aina on virolaiset itkeneet ja mankuneet mitä sikoja suomalaiset ovat, ryyppäävät jne siellä olleessaan.

Mutta kyllä osaavat ne virolaisetkin.

Eilen baarissa n. 10-12 virolaisen ison äijän joukkio saatuaan pakit sekä minulta ja toiselta seurueemme naiselta suivaantuivat, alkoi järjetön joukkotappelu jossa tavoitteena oli saada suomalainen äijä maahan ja sitten alkoi hakkaus ja potkiminen. Oma mieheni oli myös tulilinjallla, hän makasi maassa ja häntä potkittiin noin kymmenen äijän toimesta, reagoin tietysti yrittämällä väliin. En päässyt edes lähelle, nyrkki tai kyynärpäätä tuli ohimoon, lensin kuin lapanen tuloksena murtunut kylkiluu, reisi ja käsivarsi mustana, ohimo tietysti myös hellänä.

Virolaiset käyttäyivät jo ennen tappelua kuin kuninkaat, kukaan ei saanut laulaa karokea ilman huuteluja, tönittiin ja kukkoiltiin.

Olen käynyt virossa monet kerrat ja olen ollut tietoinen suomalaisten maineesta siellä, ja tiedän että hyvästä käytöksestäni huolimatta minut on niputettu sikasuomalaisiin, ja olkoon sitten niin.

Niinpä minäkin nyt teen yhtä rankan yleistyksen ja niputan kaikki virolaiset miehet sioksi ja naiset huoriksi. Vihaan virolaisia.

Enkä halua enää koskaan käydä virossa, ja toivoisinkin että myös virolaiset pakkaisvat kamansa ja painuisivat kotiin täältä. Kusipäinen kansa, ja olkoon vaan yleistys.

Kommentit (15)

Vierailija:

Lainaus:

että jokaista kohdellaan just niin hyvin kuin he ansaitsevat. Itse olin mukana kehittämässä Viroa jo ennen itsenäistymistään.

Mitä ihmettä? Jokaistako kohdellaan niin hyvin, kuin ansaitsevat? Siis nyt et voi uskoa itsekään. Jos vaikka joku saa jatkuvasti mieheltään turpiinsa, tai vaikka joutuu pilkatuksi ulkonäkönsä suhteen, tai kärsii jatkuvasta rasistisesta kohtelusta tms. Ovat ansainneet?

mutta viime yönä mietin että en jaksa raahautua aamuyöstä avaamaan ovea niille - viimeksi vaativat että menen.

Ja eiköhän niillä poliiseilla ole muutakin tekemistä kuin tulla moittimaan virolaisia densoja. Viimeksi kun poliisit kävivät, meni 30 min ja meno oli ihan samaa kuin ennen virkavallan käyntiä.

t. 13

Sisältö jatkuu mainoksen alla

voisivat painua v---uun kaikki. Tai ainakin sinne Viroon. Viime yönä valvoin sain yörauhaa peräti 2-3 tunnin ajan, kun alakerran duunarit ryyppäsivät jälleen kerran. Lopettivat noin klo 4 maissa aamulla ja eikös ekat niistä herännyt jo klo 7 aikaan taas jatkamaan.

Kiva tässä on lasten kanssa yrittää jaksella parin tunnin yöunilla.

Onneksi saavat huomenna viimeisen varoituksen isännöitsijältä ja sitten bai bai vaan....

Ja toki suomalaisetkin tuon ryyppäämisen ja mekkaloimisen taidon osaavat, mutta erityisesti tuo vironkielisen molkotuksen kuunteleminen pitkin yötä vituttaa niin s---nasti!!! Ja suomalaisille uskaltaisin ehkä käydä sanomassa että nyt ne turvat kiinni, mutta menepä yksinäisenä naisihmisenä aukomaan kymmenelle virolaiselle raksakundille...!!!

Minulla itselläni on erittäin positiivinen kuva Virolaisista vaikken henkilökohtaisesti ketään tunnekkaan.

Ihana lomakohde toi Viro. Vuosi sitten vuokrasimme asunnon Tallinnasta keskustasta viikon loman ajaksi ja oli ikimuistoinen matka.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat