Seuraa 

Tervehdys vaan kaikille! Elikkäs sellasta vaa mietiskelen tässä ku esikoista odottelen, että eilen päivällä (klo 14)lorahti punaruskeaa vuotoa melko reippaasti..liekö se sitte se limatulppa(?) Noh, sairaalasta käskivät vaan odotella suppareita.

Koko ilta ja yö oli rauhallisia, mitä nyt muutaman kerran havahtu yöllä et supistaa.Matkalainen ku on kummasti rauhottunu..

Ammulla sit puoli9 asti ollu n.8-15 min hetkittäistä kipua alavatsassa ja selässä ensin ku menkka jomotusta ja myöhemmin het kunnolla kirristäny! :/ Ihan että on pitäny hommat keskeyttää ja haukkoo happia.. Synnärille oon soittanu (3kertaa)ja aina vaan pyytää soittamaan tunninpäästä uusiks jos jatkuu.

Noh, äsken ku soitin niin sanovat että saa lähtee tulemaan jos kovenee kivut.

Matkaa on sellanen tunnin verran, eikä sinne turhaan haluais mennä,

mut sit ois kyl kiva ehtii perille :)

Elikkäs ku en nyt oikeen osaa tietää pitäiskö vaa lähtee körryyttelee sinne päin vai vieläkö uskaltais kärkkyä.. ihan vaan mielipiteitä kyselisin, et mitä ite tekisit? Alkaa jo jänskättää hieman.. ;)

Kiitos! :)

Jutt@ rv 38+7

Kommentit (5)

synnytyssupistukset taitaa tunnistaa, on ne sen verran tymäköitä, että ei siinä edes enää paljon muuta voi tehdä kuin lähteä. Mut jos on limatulppa tullut, niin varmaan ennakoi synnytystä jollain aikavälillä. Paljon mahdollista, että joudutte tulemaan takaisin kotiin, mutta voihan sen hyvällä tuurilla vaikka vauhdittuakin...jos ei uskalla odotella kotona, niin kannattaa käydä synnärillä!

Kyllähän me sitten lähettiin näytille, eikä ollu turha reissu :)

Pienineiti synty seuraavana yönä (2.4) klo 2.36

Synnytys meni hyvin ja kotona olokin on lähtenyt sujumaan mahtavasti!

Kiitos kaikille mahtavista vinkeistä ja neuvoista!! <3

Me jatketaan ihanaa ja ihmeellistä arkea, Mahtavaa jatkoa kaikille!!

Jutt@ ja pieni peikkotyttö 9vrk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos noin pitkä matka niin kyllä lähtisin näytille. Mulla oli viimeksi myös pitkä matka ja suositus oli, että lähteä aika herkästi. Matkalaisia ei käännytetä ja näethän samalla tilanteen. Onnea matkaan!

Itse en vielä lähtisi kun eka on ja viikot ei ole vielä yli. Toki ensimmäisetkin syntyvät toisinaan ajoissa ja myös vauhdilla jne. Supparit tuntuvat oikeasti ihan kauheilta. Ei ne " oikeat" mulla olleet menkamaista jomotusta tai vatsan kovettumista vaan taju meinas lähteä. Ihmisillä on niin erilaiset kipukynnykset ja tuntemukset, että voihan nuo sun supparit jo tehdäkin jotain. Toisaalta jos teillä ei kauheasti tänään ole muuta tekemistä niin kannattaahan kohdun kaulan tilanne käydä tarkistamassa ja muutenkin näyttäytymässä oman mielenrauhan takia.

Itse en todellakaan ole terveydenhuollon kanssa missään tekemisissä vaan osaamiseni on muualla. Tahdoin vaan vastata kun se on niin tylsää jos kukaan ei vastaa.;-)

Itse sen kuitenkin tiedät parhaiten missä mennään..

Hyvin se menee!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat