Seuraa 

Ostettiin kuivausrumpu, ei siis ole aiemmin ollut. Nyt alko ihmetyttään ku melkein kaikissa lasten vaatteissa kielletään rumpukuivaus. Miksi ja kuivaatteko kuitenki rummussa? Millä ohjelmalla ja lämmöllä? Kutistuuko vaatteet vai mitä niille tapahtuu??

Kommentit (3)

kuivataan kuivausrummussa. Ei tosin lasten haalareita, juhla vaatteita, uikkareita.

Voivat vähän kutistua, muttei mielestäni merkittävaästi ja kutistuvat vain ekassa rumpukuivauksessa. Valmistajat kieltävät rumpukuivauksen, jos on jotain painettuja kuvia niin ne saattavat mennä ikävän näköiseksi. Myös ommellut kuvat voivat mennä vähän kasaa. Itse venyttelen ne heti kuivauksen jälkeen ja ihan hyvinä ovat pysyneet.

Mä myös pesen ja kuivaan vaatteet nurinpäin.

Meillä lähes kaikki menee kuivaajaan, kyllähän ne vähän menee kasaan, mutta ei mitenkään huomattavasti. Ihan normaalilämmöllä kaappikuivaksi kuivaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kokonaan jotain keinomateriaalia olevia en lähtisi kuivaamaan koska voivat kuivausen jälkeen olla ryppyisiä. Myöskään ulkovaatteita ei mielestäni kannata kyllä kuivata.

Uskoisin että kuivaus kielletään koska valmistaja ei halua mennä takuuseen josko vaatteessa on nappeja tms. ja voivat irrota kuivausrummussa josko kuivaat oikein päin. Itse käännän vaatteet aina nurin päin kun laitan kuivausrumpuun. Ikinä ei ole irronnut mitään eikä mitään haaveria tullut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat