Seuraa 

Yhteenveto Kymppikerho-07:ssa mukana olevista. Tavoitteenamme on noin 10 kg:n painonpudotus kesään tai vuoden loppuun mennessä.

Lähtötilanne (vuoden 2007) alussa:

- tavoitteena 8-10 kg:n painonpudotus: Allikka79, huomenna ja piikki-pallero

- tavoitteena 10-12 kg:n painonpudotus: Eehe, Leotar, marja08, Raivotar76, ja äiti-65

- tavoitteena 12-15 kg:n painonpudotus: hiekkalinna ja titsi83

Tilanne ja tavoitteet huhtikuun alussa (mukana yhteensä 10 osallistujaa):

- tavoitteena 3-6 kg:n painonpudotus: Allikka79, huomenna, Leotar ja Raivotar76

- tavoitteena 6-8 kg:n painonpudotus: Eehe, marja08 ja piikki-pallero

- tavoitteena 8-13 kg:n painonpudotus: hiekkalinna, titsi83 ja äiti-65

*** hiekkalinna, Leotar ja Raivotar76 ovat saaneet pudotettua painoaan yli viisi kiloa. Onneksi olkoon!

*** huomenna, Leotar ja marja08 ovat saaneet pudotettua painonsa normaaliksi (bmi alle 25). Onneksi olkoon!

*** Raivotar76 on saanut vyötärönympäryksensä pienenemään alle 80 senttiin. Onneksi olkoon!

*** Allikka79 on saanut vyötärönympäryksensä pienenemään alle 75 senttiin. Onneksi olkoon!

Yhteensä olemme keventyneet alkuvuoden aikana 37,7 kg ja kaventuneet vyötärön kohdalta 24,5 cm (meistä kahdeksan on mittaillut myös vyötärönympärystä tai muitakin mittoja).

seuraavassa osallistujien tiedot:

lähtöpaino/ paino viimeksi / tavoitepaino/ pudotus yhteensä

BMI alussa/ BMI viimeksi/ BMI tavoitepainossa/ pituus

vyötärö alussa/ vyötärö viimeksi/ muutos yhteensä

Numero nimimerkin perässä tarkoittaa viikkoa, jolloin ko. henkilö on viimeksi tietojaan ilmoittanut.

---------------

Allikka79, 11

58 kg/ 53,2 kg/ 50kg/ -4,8 kg

23,5/ 21,6/ 20,5/157cm

79 cm/ 74 cm/ -5 cm

---------------

Eehe, 12

77,5 kg/ 73,8 kg/ 67 kg/ -3,7 kg

28/ 26,5/ 24/ 167 cm

85 cm/ 82 cm/ -3 cm

---------------

hiekkalinna, 11

90 kg/ 85 kg/ 75 kg/ -5 kg

28/ 26,5/ 23,5/ 179 cm

-

---------------

huomenna, 10

68,5kg / 65,8/ 60 kg/ -2,7 kg

25,5/ 24,5/ 22,5/ 164 cm

85 cm/ 85 cm

---------------

Leotar, 12

80 kg/ 75 kg/ 70 kg/ -5 kg

26/ 24,2/ 22,5/ 176 cm

85 cm/ 83 cm/ -2 cm

---------------

marja08, 13

73 kg/ 69,5 kg / 62-65 kg/ -3,5 kg

25,5/ 24/ 21,5-22,5/ 170 cm

86 cm/ 82 cm/ -4 cm

---------------

piikki-pallero, 13

66,5 kg/ 64 kg/ 57 kg/ -2,5 kg

24,5/ 23,5/ 21/ 165 cm

83 cm/ 83 cm

---------------

Raivotar76, 13

77 kg/ 69,6 kg/ 65 kg/ -7,4 kg

25/ 22,5/ 21/ 176 cm

84 cm/ 77,5 cm/ -6,5 cm

---------------

titsi83, 13

85,5 kg/ 85,5 kg/ 73 kg

29,5/ 25,5/ 29,5/ 170 cm

-

---------------

äiti-65, 13

72 kg/ 68,9 kg/ 60 kg/ -3,1 kg

28/ 26,9/ 23,5/ 160 cm

93 cm/ 89 cm/ -4 cm

---------------

P.S. Olen pyöristänyt lähtöpainoja ja painoindeksejä tasalukuihin, jotta yhteenveto olisi helpommin luettavissa.

Kommentit (7)

Lisäsin hieman syömistä viime viikolla, koska selvää oli, että pidin hieman liiankin tiukkaa dieettiä. Viikko menikin mukavasti. Viikonloppu sitten juhlittiin ja molemmat päivät menivät lounaan jälkeen pelkällä kahvipöytätarjoilulla. Yritin kuitenkin tosissani, ettei menisi överiksi.

Tämän aamun lukema oli 63.2 eli -800g viime maanantaista. Ihan tyytyväinen saan olla, vaikka viime maanantain jälkeen kaikki muut lukemat ovat olleet alle 63kg. Joka tapauksessa paino on pudonnut nopeammin kuin alussa kuvittelin. Pääsiäinen on kuitenkin tulossa eli ei viitsis ihan kamalasti kituuttaakaan, mutta toisaalta päiviä on sen verran, että tuossa ajassa saa paljonkin takapakkia, jos ei muista pitää tiukkaa linjaa.

Olisko kellään helppotekoisten ja kevyiden salaattien ohjeita?

Toivotan kaikille kevyttä pääsisäistä.

lähtöpaino 66.5 kg

paino nyt 63.2 kg

tavoitepaino 57 kg

pudotus yht. 3.3 kg

pituus 165 cm

Vyötäröä en muistanut nytkään mitata.

Aloituspaino 77,2 kg

Paino nyt 69,6kg (-7,6kg)

Tavoitepaino 65 kg (paino ennen raskautta)

Eli nuo tiedot on kopsattu suoraan viime vkon ketjusta kun paino sama kun viikko sitten. Vaikka jossain vaiheessa näitä +-0 viikkoja aina tuleekin, niin kyllä se vähän harmittaa... Omasta mielestä olen pysynyt hyvin pisteissä ja liikuntaakin on tullut harrastettua reilusti.

Tästä on hyvä jatkaa...

Tsemppiä kaikille pudotukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voisin tulla taas mukaan. Tilanne eli paino on sama(varmaan) kuin tammikuussa aloittaessa. Netti pelaa nyt ja tänne on kirjauduttava, niin toivon motivaatiota löytyvän... jospa tekin täällä vielä laihdutatte.

Aikaa ei ole ollut paljon urheilla ja herkut maistuneet, paino jumissa, omassa syystä. Mutta kirjailen taas. Otin lainaan soutulaitteen niin voin kotona tytön kaa urheilla....

Pääsisäisen jälkeen alulle siis.... Jos sinne kesään mennessä 5 kiloa saisi pois. Loput jouluksi....

Hienoja tuloksia, älkää luovuttako (niin kuin minä välillä tein, plääh)

Ei ollut pudonnut kuin -200g viimeviikosta, mutta vyötäröltä sensijaan myöskin 2cm lähtenyt. Olen yrittänyt tosissani liikkua, vaihdoin kuntopyörän ja stepperin kunnon aamulenkkiin..ja herkkujakaan en ole yhtään syönyt..mut joku jumitus näköjään on meneillään..

Lähtö 72,1kg

Nyt 68,7kg

Tavoite 60kg

Pudotus yht. 3,4kg

Pituus 160cm

Vyötärö 87cm

Eli tuon verran muutosta viime viikkoon. Olen kyllä tosi tyytyväinen. Paino siis tänään 68,5 kg eli nyt sain sen kaksi kiloa tiputettua, mikä oli tavotteena ennen pääsiäistä. Jos vielä ensi viikkoon putoaisi puoli kiloa, niin oisin viisi kiloa keventynyt vuoden alusta - ja samanverran pienentynyt vyötärön kohdalta.

Liikuntaakin tuli viime viikolla harrastettua tosi hyvin (ainakin minun kriteereillä). Laskin että kulutin melkein 1800 kcal koko viikolla liikkumalla. Kaksi kertaa kävin juoksulenkillä, parina päivänä kävelin reilusti yli tunnin, ja kaikkina päivinä vähintään 30 min. Lisäksi haravoin. Aina ei varmasti löydy noin paljon aikaa, mutta sekin auttaa, kun juoksee, niin saa lyhemmässä ajassa vähän enemmän tuota kulutusta aikaan.

Kyllä motivoi kun tulee jotain tuloksia. Pidemmän päälle puoli kiloa viikossa tai vähän allekin on sopiva tahti, mutta aika mukavaa on olla kilon kevyempi. Alkaa jo edellistä raskautta edeltänyt paino olla tosi lähellä, pari kiloa vielä.

Marja

P.S. Titsille: Ei sillä niin väliä, miten tuloksensa ilmottaa. Tietysti helpompi poimia tiedot, jos olette laittaneet ne jotankin selkeästi, niin kuin olitkin titsi laittanut. Ja painoindeksin voit itse halutessasi laskea joka viikko. Minä olen ne yleensä muuttanut tuohon yhteenvetoon kerran kuussa, mutta jos joku itse on laskenut, niin sitten yleensä korjailen joka viikko senkin tiedon.

... ja lukemia en kehtaa laittaa... turvotusta on :-) Mutta roikun kuitenkin täällä, pakko ottaa itseänsä niskasta kiinni (taas jälleen kerran :-) ja vähän tsempata!

Kiva, että Marja jaksat pitää tilastoja... minua motivoi lukea muiden onnistumisista (tai ainakin että jaksan roikkua täällä :-)!

Salaateista: ootko kokeillut Arlan 3 %:sta fetajuustoa, valmiiksi kuutioitua ja mielestäni oikein hyvää... helppo heittää salaatin sekaan...

Eka (reilu) viikko takana.. Arkipaivat meni hyvin syomisten suhteen, ei tullu liikaa massailtya, mutta viikonloppu kun tuli niin huh huh sita herkkujen maaraa mita soin. Mutta silti vaaka tana aamuna salilla naytti 900g vahemman kuin 10 paivaa sitten. Ihan ok aloitus, pitaa vaan yrittaa tulevana viikonloppuna vahan hillita herkkujen syomisia.

Muutin sittenkin punnituspaivan maanantaille, viime viikolla tytto sai ekan (2kk) rokotuksensa torstaina ja perjantai tietenkin vietettiin kotona kuumeessa. =( Perjantain uinnit jai siis valiin, onneksi olin ma ja ke salireissut tehnyt.

Mullehan siis teki kuntosaliohjaaja tunnin pituisen ohjelman, joka pitaa vahintaan kahdesti viikossa tehda, sen lisaksi yritan kayda kerran tai kahdesti viikossa uimassa. Sattu sopivasti kun loysin tasta meidan lahelta kuntosalin jossa tarjoaavat myos lastenhoitoa, ei tule ainakaan se salille paasyn esteeksi.

Helppoja salaattiohjeita minakin kaipaan, lounaat kun syon yksin taalla kotosalla, niin en kehtaa mitaan kummempia itseani varten kokkailla.

Mitenkas nama mitat pitaakaan tanne laittaa.. kopioin tuosta piikki-palleron kirjoituksesta

lahtopaino 85.5kg

paino nyt 84.6

tavoitepaino 73kg

pudotus yhteensa 0.9kg

pituus 170cm

ainiin, mittanauhaa en omista ollenkaan *nolona*, yritan lahipaivina muistaa ostaa sen, kiva olisi myos seurata kuinka massukumpu pienenee.

Hauskat paasiaiset kaikille!! Ja pitakaahan munan syomiset kurissa =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat