Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

tekikö kukaan uudenvuodenlupausta ja aloitti laihduttamisen. itse tein ja tavoite saavutettu. muutin rasvat,lisäsin vihanneksia ja hedelmät kuuluu joka päivään. paino laskenut -7,5kg ja tässä nykyisessä painossa aion pysyä...

Kommentit (13)

Itse olen uusiokarppaaja, hairahduin kiireiden vuoksi syömään epäterveesti ennen joulua, mutta nyt otin itseäni niskasta kiinni ja muistutin itselleni, miten hyvä olo karpatessa olikaan. Ensimmäisen viikon saldo -6 kg, josta tietysti nestettä suurin osa. Juhannukseen mennessä on karissut takuulla kaikki ylimääräiset 12 kg.

Onnea, ap, ja tsemppiä muillekin bikinikuntoon tähtääville! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

... - itse aloittelen nyt juuri Atkinsia, jossa kasviksia on alkuvaiheessa tosi vähän, ja on sitä pihvi-pekoni-munakaslinjaa :) Parin aloitusviikon jälkeen siirryn sitten kevyemmille lihoille, kanaan ja erilaisiin salaatteihin.

on yhtä kuin hiilihydraattien välttäminen. Kaikki mössöruuat, perunat, pastat, riisit, leivät, jauhot, sokerit jne. jätetään pois ja se vähä hiilihydraatti, mitä ravinnosta tulee, tulee kasviksista. Toki meitä on moneksi - itse aloittelen nyt juuri Atkinsia, jossa kasviksia on alkuvaiheessa tosi vähän, ja on sitä pihvi-pekoni-munakaslinjaa :) Parin aloitusviikon jälkeen siirryn sitten kevyemmille lihoille, kanaan ja erilaisiin salaatteihin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat