Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (7)

Mikään pakkohan se ei ole. Eikö puolisosikaan halua olla tekemisissä heidän kanssaan? Ovatko sisarukset ihan normaalia väkeä?

Itse en kyllä voisi kuvitella tilannetta, ettemme olisi tekemisissä puolison (tai vastaavasti minun) sisarusten kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli kumpikaan ei halua olla tämän/näiden ihmisten kanssa tekemisissä. Meillä minä en juuri välitä sisaruksistani enkä pidä heihin yhteyttä, ja mieheni hyväksyy ratkaisuni.

Tilanne on hankala, jos toinen haluaa kiihkeästi olla tekemisissä sukulaisten kanssa, joita toinen ei voi sietää. Meillä asia ratkaistaisiin varmaan siten, että emme liikkuisi noissa ympyröissä perheenä. Olemme yksilöitä kumpikin ja liikumme myös erikseen.

Sellaista emme ymmärrä ollenkaan, että sukulaisiin pidetään yhteyttä " koska täytyy" . Ei sellaista täytymistä oikeasti ole. Ei se sisko tai serkku oikeasti tule sairasvuoteeni äärelle minua syöttämään, enkä minä tekisi sitä samaa hänelle. Elämme korkean verotuksen maassa, emme kehitysmaassa, jossa suku on ihmisen ainoa turva. Vähimmäispalvelut eivät ehkä ole kovin kehuttavat, mutta ei sellaista olisi sukulaistenkaan hoiva. Mieluummin otan tämän persoonattoman suomalaisen lähestymistavan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat