Vierailija

On ollut usein puhetta että lähdettäisiin baariin, on sovittu ajankohtakin mutta sitten hän peruu aina jostain syystä. Tosin syyt ovat olleet ihan järkeviä mutta hän ei koskaan itse ehdota uutta ajankohtaa. Tietää kyllä että minä lähtisin mielelläni. Koskaan ei olla yhdessä käyty baareissa. Ja ollaan sentään erittäin hyvät ystävät.

Tiedän että hän on tässä välissä käynyt muitten ystäviensä kanssa bailaamassa, on itse kertonut. Mutta minun kanssa näyttää olevan hyvin kankeaa lähteä.

Miksi?

Itse en kyllä enää ehdottele.

Kommentit (18)

Tai sitten sillä on oikeasti aina tullut jokin este.

Mulla on yksi kaveri, jonka kanssa ei olla pystytty tapaamaan yli puoleen vuoteen, kun AINA tapaamispäivänä mulla on lapset kipeinä tai olen itse kipeänä. Siis ihan oikeasti. Tekosyyksi kamu varmaan sitä luulee.

Tai hei, jos sun kamu on rakastunut sun hottiin mieheen, ja pelkää että kännissä tunnustaa sulle tunteensa sitä kohtaan? :D

Tai sitten se tietää sun miehestä jotain, ja pelkää lavertelevansa humalassa... tms.

En tosiaan tiedä, arvuuttelua kaikki.

meillä onnistui vain siten. Eli ei varsinaisia häitä/lahjoja/sukulaisia/hömpötystä lainkaan. Naimisissa ollaan ja kaksi maistraatin henkilökunnan työntekijää oli todistajana.

Tietty jos sitä vain ällöttää ajatus yhteielosta kanssasi, voit myös yrittää unohtaa koko ukon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on yksi sinkkuystävä, joka on tuttavapiirimme ainoa sinkku. Itse kun sinkkuunnuin pari vuotta sitten, hän toitotti kovaan ääneen kuinka ihanaa on kun joku muukin on sinkku niin voidaan sitten yhdessä lähteä viihteelle. KERTAAKAAN ei olla käyty ja minä nykyään vakiintuneena ja raskaana enää lähtisikään. Joka kerta kun ehdotin jotain, hänelle ei ikinä ajankohta käynyt ja nyt on kyse reilusta vuodesta kuitenkin. Kuitenkin tiedän että hän kävi työporukassa ja muiden ystävien kanssa bilettämässä harva se viikonloppu. Pännii niin paljon, etten enää edes viitsi pitää yhteyksiä tähän ihmiseen, mulla on nyt muuta ajateltavaa.

olen muilta kuullut, että hän ei ole maailman mukavin ihminen humalassa. Omasta mielestään varmaan on todella hauska yms, mutta oikeasti ei ole.

Eräällä ystävälläni iskee aina masennus, kun menemme ulos. Istua mököttää koko illan --> ei kivaa.

Toinen haluaa koko illan vaan tanssia, ja kiskoo minua väkisin kädestä tanssilattialle, vaikka haluaisin hetken istua --> ei kivaa.

Kolmas on naimisissa, mutta iskee yhden illan hoitoja AINA kun menemme ulos, ja minun pitää sitten valehdella jos miehensä soittaa, kun hän on sanonut olevansa meillä yötä --> ei kivaa.

Siinä niitä syitä, miksi välttelen tiettyjen ystävieni seuraa kun menen viihteelle. Onneksi on niitäkin, joiden persoona ei juuri kännissä muutu, heidän kanssaan on kiva bilettää.

Enkä todellakaan ole mitenkään ärsyttävä tyyppi kännissä!! Ja mistä hän sitä edes tietäisi kun ei ole minua juurikaan kännissä nähnyt.

ap

Ystäväni on kylläkin bi, mutta ei kai sillä mitään merkitystä tämän asian kanssa ole?

Etsin itsestäni vikoja että miksi hän ei halua juuri minun kanssani lähteä vaikka hyviä ystäviä ollaan. En kuitenkaan kehtaa kysyäkään. Mutta asia vaivaa pirusti!!

Vierailija:

Lainaus:

Enkä todellakaan ole mitenkään ärsyttävä tyyppi kännissä!! Ja mistä hän sitä edes tietäisi kun ei ole minua juurikaan kännissä nähnyt.

ap

Vierailija:

Lainaus:

en mököttävä, vaan olen meno päällä koko illan!

Ja kun ei hän tiedä millainen olen, kun emme ole baarissa käyneet koskaan.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat