Vierailija

Henry, Hermanni, Kristian, Milma, Otso ja Ahvo

Kommentit (40)

Vierailija:

Lainaus:

Tuohon nimilistaan sopii nyt ihan mikä vaan! Ei näytä olevan mitään tiettyä " kaavaa" ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

koska tässä on lapsia " kahdesta perheestä" . Sen verran vielä voin kertoa tästä pienokaisesta, että kaikki hänen sisaruksensa ovat jo koululaisia eli ikäerot ovat suuret.

t. ap

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Tuohon nimilistaan sopii nyt ihan mikä vaan! Ei näytä olevan mitään tiettyä " kaavaa" ...

Vierailija:

Lainaus:

koska tässä on lapsia " kahdesta perheestä" . Sen verran vielä voin kertoa tästä pienokaisesta, että kaikki hänen sisaruksensa ovat jo koululaisia eli ikäerot ovat suuret.

t. ap

Senpä takia mun mielestä onkin hassua kysyä nimeä, joka " sopisi sisarusparveen"

Antakaa just se nimi, mikä itseänne miellyttää! :)

se " kaavattomuudesta" puhunut

myös viimeinen yhteinen lapsemme. Äidillä on myös vanhahtava nimi (alkaa kirjaimella I), minun toisessa nimessä myös vierasperäisiä kirjaimia, isällä on tyypillinen 70-luvun nimi (alkaa kirjaimella M).

Hienosteluepäilijälle voin kertoa, että pieleen meni sisarusyhdistelmäsi...

t. ap

Onko vähän hienosteluhakuisuutta siinä? Ja toiset kolme taas sellaisia pesunkestäviä suomalaisnimiä... Kuten sanottu, tuohon sopisi ihan mikä vaan. Jos pahnanpohjimmainen on nykyisten vanhempien ainoa yhteinen, sille voisi antaa kyllä jonkun muista todella poikkeavan merkiksi siitä, että on oma kokonaisuutensa muihin verrattuna. Esim:

Kastehelmi

Auringonkukka

Eufrosyne

Aarre

Gabriel

Aleksanteri

täyssisko tai veli? Siis samoista vanhemmista? Kuka? Minä voisin ehdottaa jotain samantyylistä nimeä pienimmälle, kun tietäisi, mikä tyyli. Tai sitten joku yhdistelmä isän ja äidin nimistä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat