Vierailija

Vein tänään lapseni kaverinsa synttäreille ja isä otti vastaan. Kotona haisi tupakalta ja isä oli selvästi maistissa! Lähdin sitten kauhuissani kotiin ja matkalla tuli naapuripariskunta (3 lasta perheessä) kantaen kahta mäyräkoiraa kaljaa kotiin.

Ollaanko siis aivan kummallinen perhe, kun meillä ollaan 365 päivää vuodessa selvinpäin? Mies juo 1-2 saunakaljaa perjantaisin, minä jouluna ym. juhlapyhinä tarjottaessa lasin viiniä ruoan kanssa + keikoilla käydessä miehen kanssa (noin 6 krt vuodessa) 1-3 siideriä tms.

Lapsella oli onneksi kivaa synttäreillä, eikä kokenut oloansa turvattomaksi. Jäi kyllä karmiva olo, enää ei lapseni sinne synttäreille mene.

Kommentit (18)

Vierailija:

Lainaus:

Mutta että lapsiperheessä on humalahakuista lotraamista pyhäpäivänä ja vielä lapsen synttäreillä. Ei ollut tullut mieleenkään että sellaista on joidenkin lasten arki!

ap

Siis missä pumpulissa sinä asut?? Ja tuo on vielä aika lievää, jotkut lapset elävät vielä paljon pahemmassa helvitissä, ihan täällä Suomessa, ja myös Euroopassa.....

Muuten olen kyllä kanssasi samaa mieltä siitä, ettei lasten synttäreillä saisi humalassa olla ja sisällä polttaminen on inhottavaa ja haitallista. Mitä taas niihin naapureihin tulee, niin mistäs sitä tiedät, koska ne ne kaljansa meinasivat juoda ja kuinka monen ihmisen voimin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En tiedä. Meillä ei kukaan polta. Eilen oli tuttavapariskunta kylässä, minä meidän perheen aikuisista kotona. Joimme noin sormustillisen verran kermalikööriä aperitiiviksi ja ruuan kanssa joimme lasilliset viiniä. Lapset olivat myös paikalla. Huostaanotto edessä?

Joimme noin sormustillisen verran kermalikööriä aperitiiviksi ja ruuan kanssa joimme lasilliset viiniä

Teillä oli ikää minkä verran???? =)

enkä tykkää olla tupakanhajussa, saatika jättää lastani sellaiseen paikkaan.

En kuitenkaan kauhistelisi vanhempia, jotka kantavat suuria(kaan) määriä olutta kotiin - ei se nyt välttämättä tarkoita, että niitä sitten urakalla juodaan. Ostan usein itsekin väh. 6 pulloa viiniä kerralla, jos ne ovat alennuksessa (en asu Suomessa), niistä sitten riittää pitkäksi aikaa.

jos mielestäsi ei ole mitään eroa siinä pystyykö olemaan oman lapsensa kaverisynttärit selvinpäin tai juoko ruokaillessa lasin viiniä, niin ehkä silloin tosiaan jokin on pielessä.

Vierailija:

Lainaus:

En tiedä. Meillä ei kukaan polta. Eilen oli tuttavapariskunta kylässä, minä meidän perheen aikuisista kotona. Joimme noin sormustillisen verran kermalikööriä aperitiiviksi ja ruuan kanssa joimme lasilliset viiniä. Lapset olivat myös paikalla. Huostaanotto edessä?

Ei tässä nyt ollut kyse jalustalle nostamisesta, mutta ehkäpä sitten olen lintukodossa kasvanut. Mutta kyllä se enemmän voimavara on. Työssäni saan ja " joudun" jatkuvasti kohtaamaan elämän kääntöpuolta, ja pystyn sen tekemään ammatillisesti ja kauhistelmatta. Jotenkin tämä omalle kohdalle osuminen kolahti sitten enemmän.

t. ap

Me asutaan yhden rupulähiön kupeessa, ja joskus kaupassa käydessä kyllä surettaa monien ihmisten elämä. Kyllä se munkin mielestä jotain kertoo ihmisestä, jos sunnuntaipäivänä raahaa mäyristä kotiin, vaikken itsekään mikään raivoraitis ole.

Mutta niin, en mä oikein jaksa noista järkyttyä, jotkut ei vaan osaa nähdä elämän kauneutta sellaisenaan. :/ Eikä siinä ole mitään syytä nostaa mua itseäni jalustalle.

ja kyllä niissä on alkoholia tarjoiltu, vaikka kaikilla on lapsia. Eihän tuo tietenkään ole sopivaa, että aikuinen on lastenkutsuilla juonut jotain, tosi törkeää, mutta kyllä kai useimmat lapset nyt jonkunnäköistä alkoholinkäyttöä näkevät, ja ei kai siinä itsessään nyt mitään pahaa ole, jossain viinilasillisessa.

Mutta että lapsiperheessä on humalahakuista lotraamista pyhäpäivänä ja vielä lapsen synttäreillä. Ei ollut tullut mieleenkään että sellaista on joidenkin lasten arki!

ap

jos otatte perjantaisin, juhlapyhinä ja käytte 6 krt vuodessa ulkona, niin ei siittä jää kuin vajaa 300 päivää jolloin olette selvin päin.

eivätkä ota olutta niin että ovat kännissä, ---pikemminkin se on kai heidän tapansa rentoutua, en tiedä. Joka tapauksessa itse en sitä ymmärrä, (jo rahallisestikaan...), mutta perhe voi hyvin kaikin puolin vaikka sitä olutta kuluukin kuukauden aikana. hassua..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat