Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (8)

mieheni myös keräilee aivan tajuttomasti kaikkea. Shoppailee paljon ja tuo mukanaan kierrätyspisteistä kaikenlaista jos on ollut siellä heittämässä omia roskiamme pois. Aikani menee siihen, että yritän heittää salaa pois kirjoja, vaatteita, laatikoita, lehtiä & muuta paperia...... Nyt ole viimeisen vuoden aikana heittänyt kellarista n. 20 laatikollista tavaraa. Ei ole huomannut, siellä on vieläkin niin paljon. Jos huomaisi, suuttuisi varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Äitini on hävittänyt mm. kultapossulehtiä 70- ja 80-luvulta, koululainenlehtiä 80-luvulta, kaikki aku ankka taskukirjani, vanhoja valokuvia omasta nuoruudestaan ja vanhoja kirjoja. Onneksi mieheni on enemmän hamsterimainen :).

Itse asuin tuollaisen hamsterin kanssa 21 vuotta (hamsteri oli isäni) ja isäni kuoleman jälkeen mulla ja äidilläni oli karmea työ siivota isäni verstaalta turhat roinat pois.

Minun mieheni on samanlainen hamstraaja :). Heitä vain kylmästi turhat roinat pois. Mies ei ole huomannut mitään eikä ole kaivannut poisviskattuja tavaroita.

Mun mies ei raaski heittää esim. tyhjiä ruokapakkauksia roskiin. Ja sanomattakin on selvää, että vaatehuone ja varasto ovat täynnä hänen vanhoja vaatteitaan ja tavaroitaan. Tyyliin farkut -13 kiloa sitten vuodelta 1983...

Olen päättänyt vain sietää, hirveä rähinä tulee jos mitään menen heittämään mäkeen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat