Vierailija

Perjantaina herra tuli töistä (KLO 15) Erittäin aikasin siis ,koska yleensä tulee vasta myöhään. NO, minä olin suunnitellut iltaa meille. Vienyt lapset hoitoon, tehnyt ruokaa, ostanut juomaa, lämmittänyt saunan ja ostanut vielä pienen lahjan miehelleni ja pukeutunut kauniisti. Herra mulkoilee ja sanoo sit, että sori olen luvannut mennä Matin (nimi siis keksitty ) kanssa pelaa biljardia ja baarikierrokselle. No tietenki loukkaannuin. Olinhan nähnyt paljon vaivaa. Pyysin jos voisi nyt kuitenkin siirtää tätä poikien iltaa. Mutta, alkoi sitten HUUTAMAAN minulle millainen sitova ja määräilevä nainen olen. Meni suihkuun, söi hyvällä maulla ja lähti. Jätti sitten minut yksin ihmettelmään kotiin. (No tosin sitten keksin muuta tekemistä itselleni ) Mutta,mutta. Menin siis itse erään ystäväni kanssa baariin ja kenet siellä sitten tapasin ! No tämän Matin. Kysyin missä mieheni on ja Matti katsoi vähän oudosti ja kysy , pitäiskö mun se tietää ? Siinä vaiheessa otin puhelun ukolle, joka vastas. Kysyin , että missä on. Sanoi olevansa tän Matin kans baaris. En kertonu, että näin tyypin vaan lopetin puhelun . No herra tuli seuraavana aamnua kotiin . Oli nukahtanut kuulema Matille. EN ole vieläkään sanonu mitään , kun en oikein ole keksiny mitä HEVETTIÄ TOLLASELLE sanois. Menee hermo.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Matin olevan vieressäni. Voithan vihjailla kautta rantain niin että mies ymmärtää sun olleen samassa baarissa kuin Matti. Katsot sitten miten naama vääntyy...

että joutu keksii hätävalheen mulle. Oli kuulema lähteny työporukan mukaan toiseen kaupunkiin konserttiin ja ulos. Ei halunnu , että mulle olis tullu pahamieli. What a fuck? Luuleeko se että mä tollasen nielen ?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat