Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

bilemöykkää, ettei vaan kukaan pääsisi morkkaamaan tätä täydellistä pikkuäitiä. Joskus kuulen, kuinka hän kävelee yöllä huutavan lapsen kanssa pitkin asuntoa ja taas ollaan aamulla puhtaissa vaatteissa söpöstelemässä hiekkalaatikolla. Mitähän esittämistä sekin on? Kyllä teiniäidit on kamalia!

Kommentit (24)

Sen lisäksi, että imetän edelleen vähän yli 1-vuotiasta kuopustamme, joka ei ole koskan edes maistanut korviketta, ja ulkoilen päivittäin siisteissä vaatteissa ja pirteän näköisenä olen myös onnellisessa parisuhteessa ja kotimme on aina siisti. Kaikien huipuksi raskauskilot karisivat itsekseen parissa kuukaudessa ja sain graduni valmiiksi lasten päiväunia hyödyntäen kuukausi sitten. Mitäs vielä... Ai niin, ikää on vasta 25v, ja siis lapsia kaksi (4- ja 1-vuotiaat) ja ylempi kk-tutkinto kohta taskussa ja omakotitalokin puoliksi maksettu jo. Ja se vakityökin on odottamassa sitten, kun maltan näistä pienokaista olla erossa pidempään kuin pari tuntia kerrallaan silloin tällöin.

Kaikista kamalinta varmaan on se, että jaksan hymyillä myös sille kiukkuisen näköiselle naapurintädille joka päivä, vaikka hän vain mulkoilee takaisin (se ei haittaa, koska elämä hymyilee minulle, ja ehkä hänkin vielä jonain aamuna edes lapsilleen).

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse sain lapseni teininä, en ehkä ollut vielä maailman viisain lapsen hoidossa mitä tulee vaativimpiin hommiin, mutta koko ajan sitä oppi, ja lapsi ei ollut hätää kärsimässä.

Ja täällä yksi äiti, joka ei ole ollut IKINÄ humalassa vaikka siideriä on ottanutkin.

Baarit eivät ole koskaan kiinnostaneet.

Liian äkkiä saat ennakkoluuloja.

Hih... niitä harvoja hauskoja vastauksia tohon hauskaan alotukseen... ja heti joku t.o.sikko huutamassa LÄSKII...

Tai sit mä oon ihan pihalla, kun otin alotuksen vitsinä, ja 16 viestin myös??? :)

Mä oon nyt 34 v. ja sukulaiseni sai 25 v. esikoisena. En olis itte voinu kuvitellakaan itseäni samaan tilanteeseen 10 v. nuorempana.

Mä oikein odotan koska tää teiniäiti repee ja pimahtaa kaiken sen suorittamisen myötä...ei voi kestää kovin montaa vuotta kun samalla yrittää esittää että parisuhdekin voi siinä sivussa hyvin! Oikeen hampaankiristelijä raivoimettäjä!

Sain esikoiseni ollessani 30. Petrasin 4v suhteessa omaan äitiini. Jospa seuraava polvi syntyisi taas nuoremmille vanhemmille. Kaikki teinisekoilut ovat aivan turhia. Suoraan vastuulliseen aikuisuuteen vaan. Lapset olisi hyvä saada suhteellisen tuoreeseen parisuhteeseen niin, että yöllä jaksaisi sekstata ja hoitaa lapsia ja päivällä hoitaa lapsia ja sekstata. Ja olla Onnellinen!

Osaa varmaan suhtautua lapsen itkuun ym. oikealla tavalla ja ymmärtää, että siitä se kasvaa. Hinoa, että noin hyvin pärjää lapsensa kanssa.

bileäitejä... Tiesitkö, että voi olla ihan kunnollisia äitejä, jotka ovat vain hiukan nuorempia... Teiniäitikin voi olla hyvä äiti, ihan yhtä hyvä kuin 35v äiti... Ärsyttää sun kaltaiset ihmiset!

Musta on ihan naurettavaa pitää tuollaista esitystä yllä! Onhan se nyt selvää, ettei alle 30-v voi olla hyvä äiti. Koska en mäkään olisi ollut vielä silloin. Mä oon vasta nyt, ja muutkin mun oikeanikäisinä lapsensa hankkineet tutut!

Mutta kyllä sen hymy hyytyy, kun sen mies lähtee. Ihan takuulla lähtee, koska kaikista nuorista äideistä tulee jossain vaiheessa yksinhuoltajia. Mutta sitten sen on parempi pysyä erossa mun ukostani!

Vaikka ei mun mies sellaisten nuorten naisten perään ikinä katsele. Mun mies tykkää kypsästä naisesta, jossa on jotain mistä ottaa kiinni! Silloin kun mies katselee senkin ärsyttävän nuoren äidin perään, niin se vaan kattoo, että " ompas tyylittömät ja oksettavan kireät farkut" !

Mutta pidetään me kunnon äidit silmät auki näitten nuorten äitien kanssa, etteivät vaan ala luulemaan liikoja itsestään!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat