Vierailija

.

Kommentit (19)

Lainaus:

tota,

mistähän me ollaan väännetty tässä viimeiset 2 viikkoa ja oltu jo eroakin tekemässä :/

Eikä ne viestit edes ollu miehen puolelta flirttaavia tai 2mielisiä, oi ja voi mun mustasukkaista luonnettani :(

Ihmettelen suhteen tilaa, jos flirttailevat tekstiviestit hyväksytään.

Minunkin miehen kaveri oli minuun ihastunut. Huomasin sen hänen käytöksestään ja hän oli jopa tunnustanut sen miehelleni ja kerran humalassa sanoi sen myös minulle ja pyysi anteeksi. Ei koskaan kuitenkaan ole soittanut, lähettänyt minulle viestejä tai tehnyt mitään sen eteen, että haluaisi oikeasti jotain enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meidän pitkään kestänyt ja hyvä parisuhde perustuu oikeasti sille, että ollaan avoimia ja rehellisiä toisiamme kohtaan. Kuullostakoon vaan naivilta, mutta näin on.

Jos olisi ollut kuvaamasi kaltainen "muutenkin vaikea vaihe miehellä", niin sitten olisi pidetty "the big meeting" asian tiimoilta kahdestaan ja kertakaikkiaan laitettu kaverille jauhot suuhun jo aikaisemmin.

Huh-huh. Kun pitkästä aikaa rupesin nyt kirjoittaessani muistelemaan menneitä, niin oli kuule aikamoisia illanistujaisia ja pikku-tilanteita, joita en uskoisi tapahtuneiksi, jos en itse olisi niitä elänyt. Mut niitä ei voi tänne palstalle kirjoitella.

ja olsin kyllä tehnyt heti selväksi, etten ala pelailemaan mitään peliä puolisoittemme selän takana. Kyllä se kuitenkin imarteli eikä mieskään siitä ollut pahoillaan, kun hänen naiseen ovat muut miehet ihastuneita.

En muka ymmärtänyt vihjeitä. Miehelleni näytin joka-ainoan viestin ja kerroin myös, mitä olin vastannut. Kaveri lähetteli välillä ihan tavallisiakin viestejä, kaikki eivät olleet vihjailevia.

Mieheni ihmetteli kaverinsa käytöstä. Hän luotti munuun täysillä. Hän sanoi, että lähinnä v***ti ne viestit.

Emme riidelleet aiheesta, usein laskimme niistä viestiä. Mieheni naureskeli, että siellä kaveri näkee märkiä unia... En tiedä, olisiko mieheni tavallaan nauttinut tilanteesta. Hänen vaimoaan tavoiteltiin kovasti, mutta minut niin hyvin tuntien mieheni tiesi, että mitään ei tapahtuisi.

Mieheni näki käytännössä, että viestittely loppui siihen paikkaan.

Syntymäpäivänäni kaveri soittaa edelleen onnittelpuhelun, mitta mikä huvittavinta, aina mieheni kännykkään. Kaveri pyytää mut puhelimeen ja on tosi sydämellisen oloinen. Lutuista, toisaalta.

Mut parempi, että juttu loppui noin.

Olin itse ihan hätänä muutama vuosi sitten, kun mieheni paras miesystävä lähetteli mulle useita viestejä päivässä. Suurin osa niistä oli vihjailevia ja flirttailevia. Välillä hän soitteli meille sellaisiin aikoihin, että tiesi mieheni olevan töissä.

Kerran illanistujaisissa hän humalapäissään alkoi julistaa, että hänellä on samanlainen naismaku kuin miehelläni. Ja että pitää kyllä tunnustaa, että onpa ollut sellainenkin juttu, että hän on ollut ihastunut mieheni kanssa samaan naiseen.... Silloin mulle alkoi riittää...

Kun hän seuraavana aamuna lähti meiltä, mieheni ilmoitti, että tämä oli sitten tuon kaverin viimeinen yökyläily meillä. Ja näin kanssa on ollut. Eikä ole enää tekstareitakaan tullut.

harrastuksesta puhuivat, nainen lähetteli seksiviestejä ja pyysi miestäni itselleen ja edes yöksi luokseen jne. Voi helvetti miten mä loukkaannuin että mies oli jatkanut sen kanssa ihan edes vaan sitä harrastusviestintää ja _valehteli_ mulle ettei ole mitään yhteyttä enää pitänyt ahdistelun alettua paitsi ne mitä on mulle kertonut, joita oli sitten ainakin tuplaten enemmän, meinasi ettei kerro kun vedän turhat kilarit ja mustasukkaistun lisää siitä asiasta. Aargh. Ja niin sitten teinkin miten arveli.

olen usein itsekin miettinyt, miksi vastailin... No, jos joskus jätin vastaamatta, tuli toinen viesti, joskus puhelu. Tavallaan helpompi vastata. Ja hei, imartelihan se jollain kierolla tavalla muakin! Liikuttiin heikoilla jäillä, mutta tavallaan turvallisesti,koska mieheni tiesi 100% kaikki viestit. Kerroin kaverille, että viestit eivät jää meidän kahden välisiksi, mutta ei hän sitä varmaankaan uskonut, koska jatkoi samaan malliin. Joskus puheluissa kaverin kanssa mieheni viittasi johonkin kaverin lähettämään viestiin ihan tarkoituksella, jotta tämä tajuaisi, että mieheni tietää niistä.

Mieheni ei ainakaan ääneen epäillyt, ettein olisi näyttänyt kaikkia viestejä. Ja olin tosi huolellinen sanamuoto-valintojeni kanssa. En halunnut antaa kaverille liikoja toiveita.

että nainen kiinnostui miehestäni, hän näytti ja kertoi kaikki viestit puhelut ja satunnaiset tapaamiset, tiesin varmaksi miten se juttu meni ja tiesin myös ettei nainen ollut miehestäni lainkaan kiinnostava,

mutta tuo muuttui kun mieheni "jäi kiinni" että oli sitten pitänytkin yhteyttä vaikka sanoi ettei ole pitänyt, uskon kyllä ihan joo että ne kertomatta jääneet yhteydenotot olivat niitä harrasteeseen liittyviä, miesei kertonut koska meillä ja mulla varsinkin oli muihin aisoihin liittyviä murheita,

meinasi ettei kuormita lisää etten ala mustasukkaiseksi turhasta ja tulisi lisäsanomista,

no kiinnijäämisen jälkeen ei kyllä ollut helpompaa juu ei, toki alkoi epäilyttämään että heillä on jotain ollutkin kun ei voinut kertoa enää kaikkea, ja että onko alun alkaenkaan kertonut kaikkea jne,

noin pieneen juttuun kaatui koko luottamus ja hyvä ja varma olo parisuhteemme tolasta ja rakkaudesta :(

miksi vastasit sille miehelle ylipäänsä mitään? Tiesikö se kaveri että miehesi tiesi viesteistään?

Epäilikö miehesi koskaan ettet ole näyttänyt ihan kaikkia viestejä? Loukkaantuiko koskaan mistään valitsemastasi sanamuodosta vastauksessasi tms?

Mun miehellä oli just tasan sama tilanne, paitsi että jossain vaiheessa ei enää kertonut mulle että oli saanut lainkaan siltä naiselta viestejä, tosin sanoo että ne kertomatta jääneet oli niitä asiallisia harrastukseen liittyviä vaan ja kaikki seksuaaliset jne on kertonut minulle, vähän vaikea uskoa enää kun kerran nyt jäi kiinni valehtelusta ettei ole enää ollut viestintää/soittelua, näin kyllä että laittoi vastauksenksi vimeiseen jotai naika tylyhköä, ja sanoo että naisen viestit lopuivat siihen ,mutta epäily jäytää että näinköhän, kun aiemminkin juuri valehteli viestien ja soittojen loppuneen vaikeki niin ollutkaan.

jos miehesi olisi saattanut saada niistä pahaa mieltä, jos hänellä olisi muutenkin ollut vaikea vaihe elämässään juuri silloin, ja niissä viesteissä/soitoissa ei olisi ollut muuta kuin sitä ns asiallista tekstiä? Eli olisit kertonut edelleen jos kaveri laittoi ahdisteluviestejä, mutta jos ei niin olisitko voinut jättää kertomatta tai jopa kysyttäessä valehdella että ei ole laittanut mitään, jos olisit ajatellut että teille tulee siitä ns lisäriitaa tai miehellesi turhaan pahamieli?

Lähettelikö muita kuin noita viestejä? Tiesikö miehesi kaikista viesteistä mitä kaverinsa lähetti? Oliko mustasukkainen? Riitelittekö aiheesta? Uskoiko miehesi että ne viestit loppuivat siihen iltaan?

niinpä niin. Siksi juuri kerroinkin kaiken miehelleni 100%:sti. En halunnut missään nimessä ottaa riskiä, että joskus jotain kautta selviäisi, että en ollutkaan täysin rehellinen.

Ymmärrän hyvin, ettet voi luottaa mieheesi, joka on jäänyt kerran kiinni valehtelusta.

tota,

mistähän me ollaan väännetty tässä viimeiset 2 viikkoa ja oltu jo eroakin tekemässä :/

Eikä ne viestit edes ollu miehen puolelta flirttaavia tai 2mielisiä, oi ja voi mun mustasukkaista luonnettani :(

valheen laatuhan nyt ei ole nyt ns paha, eli ei kertonut ja valehteli kysyttäessä onko ollut vielä yhteydessä naiseen, oli oikeasti ollut mutta vain harrasteasioissa, ahdistelut ja viettely-yritykset sanoo kaikki kertoneensa ja ne oli juuri loppuneet kun mies jätti kertomatta. oletti että naineno li ymmärtänyt ettei miestä kiinnosta,

Mutta kohta 4v sitten ihan suhteen alussa mies valehteli pahemmin, oli mennyt sänkyyn exänsä kanssa. No joo.

Sitten ihmettelee nyt miksi skitsosin tuosta salaa viestitelystä, sanoi että mun vaan täytyy uskoa ja luottaa nyt kun hän sanoo että siihen kiinnijääntiin loppui tämä harrastekaveruus tai suhteestamme ei tule mitään jos en voi luottaa ja uskoa kun hän sanoo.

Kysyin nähdä puhelutietoja tms, erittelyä, ei aio suostua siihen koska se alentaa ihmisarvoa miehenä jos jotuuu näyttämään laskuerittelyn. No kai mun vaan pitää luottaa, sanoo että laskut kasvaneet koska vieteillyt erään miespuolisen kaverinsa kanssa, ei halua todistaa sitä minulle a) varmistamalla tältä mieskaverilta yhteydenpidon minun kuulteni b) tilaamalla puheluerittelyn

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat