Vierailija

Kommentit (11)

Yritämme kyllä opettaa tavoille tuttaviamme. Vien aina tulijaiset ja lähtiessä annan vielä läksiäislahjan. Viimeksi vein aaltomaljan, pari mariskolia ja marimekon kylpytakit. Läksiäisenä annoin kukkia maljakkoon, karamellejä mariskooleihin ja vielä marimekon kylpypyyhkeet. Ärsyttää vaan kun rahaa menee niin paljo! Me saadaa joka viikko kutsuja tulla kyläilemään. Mistähän johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen ain atehnyt kaikille vieraille pikku muistot. Olen pakannut ne nätteihin lahjapusseihin. Aikuisille on vaan hankalampi löytää jotain pientä, joten yleensä olen alkosta halenut tytöille pienet kermalikööripullot ja pojille pikku viskit. Josku olen sujauttanut pari pimessä loistavaa kortsuakin sekaan, ihan vaan piristykseksi ja huumoriksi. Joku on joskus loukkaantunut kun on ollut vain yksi pikku pullo ja yksi kortsu, mutta yritän sitten seuraavan vuonna keksiä jotain kivaa kaikille.

Me ollaan sitten annettu lahjakortteja, vaikka ne on kyllä aika persoonattomia. Yleensä annetaan kortit rautakauppaan tai Stockalle, mut jos rahat on vähissä niin sitten vaan Ikeaa. Eivät ole olleet oikein tyytyväisiä meidän vieraat noihin Ikean kortteihin. Taidan seuraavaksi antaa lahjakortin Tarjoustaloon, kun yhtään ei enää osata olla kiitollisia aikuiset ihmiset!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat