Vierailija

Ja tästä sitten joku voi loukkaantua! En ihan ymmärrä.

Sivut

Kommentit (33)

mutta korkeintaan eteiseen saa tulla,en voi sietää koirankarvoja. Eikä uskaltaisi kukaan edes kysyä saako koiransa meille tuoda,pihalle jää vaikka ei allergiaa olekkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun kylään menen, ihmettelen kovasti sitä miksi joidenkin pitäisi saada koira mukaan joka paikkaan mihin menevät. Tosi epäkohteliasta edes ihmetellä jos allerginen / astmaattinen perhe ei huoli koiraa kyläilylle, ei tietenkään koska ne allergeenit jää sinne moneksi päiväksi leijailemaan.

Meillä 9v. poika joka saa astmakohtauksen vierailevan ihmisen vaatteiden välityksellä, jos tällä kotona koira! Uskokaa tai älkää, mutta vakavasti reagoivia lapsia (ja aikuisikin) on :( Kurjaa meille, sillä kaikki olemme eläinrakkaita ihmisiä. Valitettavasti emme voi ottaa edes vieraita vastaan eläinperheistä :( Onneksi meillä on ymmärtäväinen ystäväpiiri :)

Mutta heti ei tarvinnut koiralle alkaa uutta kotia etsimään, eikä onneksi myöhemminkään.

Mun lapsen astma oli aika helppo, jos näin voi sanoa. Heti saatin kuriin lääkityksellä ja nyt tosiaan lääkkeitä ei tarvitse enää ollenkaan.

että joku on nimenomaan koiralle allerginen.

Meidän kuopuksella on astma, mutta ei koira-allergiaa. Lääkäri (Suomen Astmaliiton suosittelema huippu) sanoi, että ei todellakaan tarvitse vältellä koiria.

Diagnosoitu koira-allergia, siis nimenomaan koira-allergia, olisi eri asia.

meille lemmikkejään kylään? Eivät ole tervetulleita, enkä tarvitse astmaa syyksi. Suurin osa koiranomistajista tuntuu olevan hieman tyhmiä kun ei tätä tajua.

se koira täytyy raahata mukaan kylään joka kerta, vaikka asutaan samalla paikkakunnalla!

Ymmärrän, jos se pitkän matkan vuoksi otetaan kylään mukaan, mutta muutaman tunnin vierailua varten?!

Joo, ja en ole erityisemmin koirien ystävä, mutten niitä vihaakaan. Omistajien pitäisi tajuta, ettei kuljeta koiraa joka paikkaan mukaan.

Perheille, joissa eläimiä, olen neuvonut laittamaan vaatteet " suoraan koneesta" . Suurin osa ymmärtää, mutta osa ei. Todella ärsyttävää ja turhauttavaa selittää asiaa, missä meillä ei ole mitään vaihtoehtoja.

Jos nyt muutaman tunnin on iltaa viettämässä tai kahvilla niin onko pakko ne koirat ottaa mukaan? Meilläkin on 2 koiraa, joita ei tosiaan oteta mukaan muuta kuin jos ollaan yötä jossain, ja silloinkin kysytään saako tuoda vai hankitaanko hoitaja.

Mua ärsyttää kun lapsettomat tuttavat tuo joka kerta koiransa, ja kun meillä ei omatkaan koirat saa olla sohvalla, niin niiden koirat oikein pyydetään, vaikka tietävät meidän säännöt. En vaan viitsi olla niin tyly että monesti toistan, jos ei niiden kullannupuille nämä säännöt kelpaa.

Ei ne sellaiset jolla on koira jaksa hyväksyä sitä että koiraa ei saa ottaa jokapaikkaan jos se vaarantaa toisten lasten terveyden.

Ihmiset on niin idioooooottteja.

Astmaattiset lapset teillä, ja he vielä kehtaavat edes ehdottaa tulla kylään koiran kanssa! Höh. Idioooootteja.

Mun lapsella oli astma (lapsuuden astma), mutta koira oli meillä koko ajan, on vieläkin. Ja lapsikin on jo parivuotta sitten parantunut astmastaan.

En voi sietää ajatusta että koirat käy ulkona paskalla ja kuseskelee, sit ne lompsii sisään ja hyppii sohvilla, sängyillä ja ties missä. Sama kun jättäis itse pyyhkimättä vessakäynnillä.

Tekstistä päätellen emme siis omista ainuttakaan lemmikkiä ja hyvä niin.

se että jollakin on jotekin ei tarkoita että kaikilla muilla olisi.

Jos siis tunnet astmaattisen lapsen joka sietää koiria, niin älä ole idiotti ja oleta että kaikki astmaattiset sietää.

Ole normaali ja kysy mikä tilanne ko. perheessä on. Ja jos haluat olla fiksu ja kohtelias niin älä missään nimessä edes ehdota että tuot koiraa sisätiloihin kylään!

Vierailija:

Lainaus:

meille lemmikkejään kylään? Eivät ole tervetulleita, enkä tarvitse astmaa syyksi. Suurin osa koiranomistajista tuntuu olevan hieman tyhmiä kun ei tätä tajua.

Vai että suurin osa?!? Me kysytään aina, vaikka meidät olis kutsuttu yökylään koiraperheeseen, että saako koiran ottaa mukaan. Mä oletan (no ainakin toivon), että suurin osa koiraihmisistä osaa ottaa muut huomioon. Jos sun tuttavapiirissä on paljon urpoja koiranomistajia, pliis, älä yleistä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat