Vierailija

Eli -78 rakennettu omakotitalo, jossa edessä ainakin öljypolttimen vaihto sekä kylppäri/saunaremontti. Talo on noin reilu 100 neliön suuruinen. Piha on iso, mutta melko hoitamaton. Talo on myös ilmeisesti tapetoitava koska tapetit jostain 80- ja 90-luvun taitteesta :/ Tai sitten rivitaloneliö mukavalta alueelta lähellä palveluita. Rivari on remontoitu täysin pari vuotta sitten ja siinä on suurehko piha. Se on rakennettu -90.

Kumman ottaisit, ovat samanhintaisia.

Kommentit (12)

mutta mä oonkin hölmö romantikko ja uskon siihen, että itse tekemällä tulee paras tunnelma... Oikein sormet syyhyäis päästä remppaan, ja vielä sais suunnitella pihankin uusiks... Ihanaa!

Oma kotitalo on aina oma. Rivarissa elät muiden ehdoilla.

Jos olet joku trendipelle sisustajafriikki, otat tietysti sen rivarin.

Mutta jokainen NORMAALI ottaisi sen omakotitalon ja tekisi siitä omanlaisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sekä rivarissa että okt:ssa asuneena, valitsisin nyt rivarin.

Lasten ollessa pieniä okt -alue (ainakin meidän) on vähän hankala. Jokainen kökkii omalla pihallaan ja kun lapset ei vielä kulje laumana kaverilta kaverille, löytää itsensä aika usein omalta hiekkalaatikolta. Ainoana aikuisena.

Rivarin hiekkikset on kaikille yhteisiä ja siinä on usein joku toinenkin aikuinen.

Mutta tämä ote tämän hetken elämästä kun lapset 2 ja 4. Parin vuoden päästä olen varmasti toista mieltä..?

Mitä vanhempi talo, sitä enemmän hommaa, jotta sen saisi nykyajan standardeihin vastaavaksi (en tarkoita pelkästään pintajuttuja vaan kaikkea ilmanvaihtoon ja lämmitykseen liittyvää perushommaa, jota on kallista fiksata).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat