Vierailija

Eli koska pojan pippeliä pitää alkaa pesemään muualtakin kuin päältä? Eli siis esinahan alta. Poika nyt 1v4kk ja yhtäkkiä havahduin, että koska sitä esinahan alla olevaa aluetta pitää alkaa pesemään?

Kiitos, jos joku viitsii valaista hölmöä!

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suositeltavaa olisi pojalle kylpeä paljussa, jossa vähintäänkin pystyy istumaan, koska sitten se vesi huljuttelee itse sieltä esinahan alta liat ja mahdolliset pöpöt pois.

-ei pedo pojan äiti

vaikka olen kolmen pojan äiti. Kun esikoisen kohdalla asiasta valistettiin neuvolassa. Siis alta ei pestä. Mutta ei kaikki " neuvolatädit" kerro kaikkea. Minusta paljon oudompaa kuin kysellä pippelin pesusta on heti huutaa pedofiiliä jos joku kysyy. Mitä ihmeen traumoja teillä on? Ja toiselta puolen, jos nyt joku sattuisikin vetämään onnessaan käteen lukiessaan miten pikkupojan pippeli pestään, niin sehän nyt olisi vaan hänen häpeänsä ja naurettavuutensa. Yksikään lapsi ei siitä kärsisi mitenkään!

nyt poika 6v, ja olen sanonut että voisi joskus pestä itse sisältä,

mutta harvoin taitaa sitä tehdä.

tosin vieläkin istuksii suihkussa usein sellaisessa isossa paljussa johon mahtuu siskonsa kanssa,

eli kai se sitten tulee putsattua.... =)

Vielä ei meille ole ainakaan neuvolassa asian suhteen ohjeita annettu, siksi ajattelinkin täältä kysyä, kun säikähdin, että olenko tehnyt jotain väärin. Ilmeisesti en?

T: Ap

Tarkastan asian vielä toki neuvolassa. Ja jos pippeli alkaisi haista, niin tietenkin pesisin silloin, mutta kun ei haise, niin ei ole tullut mieleen.

kiitti 14:) Näin ajattelinkin, mutta en muista koskaan lukeneeni aiheesta ja vähän mietitytti. En ole tuota omaan kroppaan tutustumista halunnut rajoittaa millään lailla, enkä aio vastaisuudessakaan. Toki sen verran, ettei kylässä tai kerhossa kädet räpellä housuissa. Mutta onhan tuo vaipan alta paljastunut nappula sen verran outo juttu pojalle itselleenkin, että tutustukoon rauhassa:)

terv:13

ole pessyt... Eiköhän haitallisempaa ole venytellä ihoa turhaan? Itseäni mietityttää pippelin " kovettuminen" , jonka olen ennen yhdistänyt vain pissahätään. Nyt tuntuu että nappula kovettuu aina kun poika sitä pitelee. Tämäkin lienee ihan asiaan kuuluvaa, mutta tyttölasten äitinä asia on mnulle kovin uusi... Olen aina luullut, että kikkeli reagoi näin vasta huomattavasti myöhemmällä iällä. Miten on?? Kyseessä sis poika alle 3 vee.

Herranjestas..!!

ÄLKÄÄ VASTATKO NÄIHIN!!!!!!

monta aloitusta pikku poikein pippelin pesuista.. Joopa joo..!!!

Taitaa olla joku iljettävä, kusipää pedo asialla!!!

ÄLKÄÄ VASTATKO PLIIS!!!

t. selväjärkinen pikkupojan äiti, jolla ei tulisi MIELEENKÄÄN kysellä tätä!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat