Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

nyt apua; muutto on muutaman kuukauden kuluttua, ja ainakin yksi uusi vuodesohva kaivattaisiin, sekä mahdollisesti joku divaani/nojatuolii tai palanen jostain " järjestelmäsohvasta" .

vaan mistä etsiä. olemme Ghistä. katsastimme viime vkonloppuna Iskun, boknäsin ja ikean. asko, vepsäläinen kodin1 ainakin tutkimatta. saisi olla sellainen hieman romanttinen " howard-tyylistä" .

mutta missä olisi paras vastine rahalle ?? Ikeasta saisi edullisesti, laatu mietityttää. Iskussa oli ihan uinahtanut tunnelma, ei tehnyt mieli sieltä hankkia. eikä siellä ollut irrotettavia päällisiä, jotka käteviä lapsiperheessä. boknäsissä yksi tosi kivan näköinen " love seat" .

millainen on ht-collectionin laati vepsäläisellä ?

mutta siis mielipiteitä kaivataan. olisi kiva jos hankinnat olisivat pitkäikäisiä.

Kommentit (7)

vastauksista. Kävimme vepsäläisellä tänään. ihastuimme siellä furninovan austin-sarjaan, kun on sellainen hieman romanttinen. olen aina arvostanut myös noita ht-collectionin sohvia, mutta ovat ehkä liiam pelkistetyn moderneja tuohon tyyliin. ja hinta oli niissä kyllä aika hurja, kun yhden pienimmän kulmapalan hinta halvimmalla kankaalla oli jo 1 600 euroa...siitähän tulee 5-7000 euroa sohvalle hintaa jos ison sellaisen haluaisi...eli siis päädyimme tuohon austiniin, erityisesti se lepotuoli oli ihana, sellainen jätti-iso ja romanttinen.

kestä sen mitä niitä jaksaa katsella, itse en ainakaan halua " ikuisia" sohvia.

Mun mielestä paras hinta-laatusuhde on Furninovan sohvilla (ruotsalaisia). Niitä myy mm Vepsäläinen ja Anttila. Meillä on nyt 2 erilailsta ja ollaan tosi tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vielä sanoa että tuollaisten irtotyynyjen takia meillä on vuoden vanha sohva olkkarissa menossa vaihtoon vaikka sekin kallis sohva onkin. Tai se muuttaa yläkerran tv-huoneeseen, mut nuo tuollaiset tyynyt on ihan kamala pitää ryhdissään ja jos on lapsia niitä sekottamassa. Ainakin meidän untuvatäytteiset vaikka aika jämäkät onkin. Kun kerran on sohvalla istunut/ maannut niin ne saa jo pöyhiä ja järjestää uudelleen että sohva näyttää nätiltä.. Ei sovi mun hermoille :) Tietysti jos ko asia ei häiritse niin sitten.

Sanna

siis en ihan ymmärtänyt mitä kysyit, mutta livenä tuon austin-sarjan voi nähdä ainakin vantaan vepsäläisellä (ikean vieressä). hinta nojatuolille, joka siis tosi muhkea sellaisella valkoisella puuvillapäällisellä (irrotettava, vesipestävä, joka oikein jees lapsiperheessä). oli muistaakseni 685 tms. joka tapauksessa alle 700. kuulemma kodin1 myy furninovan buffalo-sarjaa, joka samantyyppinen. siellä hinta nojatuolille oli kuulemma 500 euroa. minä pidin enemmän tuosta austinista, kun oli niiin muhkea.

on myös kotimainen Shapes (www.shapes.fi). Meillä on jo tuoli ja rahi ja nyt on sohva hankinnassa. Ne on tosin aika moderneja mut on siellä esim Ireland mikä voisi olla teidän makuun? Niihin saa minkä tahansa kankaat haluaa, itse olen jotain Shapesin omaa tai sitten Designers Guildin kangasta ajatellu ja silti 3h:n sohva jäi alle 1500 euron mikä on jotakuinkin vielä siedettävä. Vastaavat HT-collectionin oli melkein tonnin enemmän, toki ehkä vieläkin laadukkaammat mutta ajattelin lapsiperheessä tuollaiseen Othelloon nyt " tyytyä" kunhan saisi kankaan valittua..

- Sanna

Hei,

luin viestiketjun ja kävin kurkkaamassa Furninovan Austin sohvaa netistä... tosi ihana! Meillä on hankinnassa nojatuoli ja juuri tuohon sarjaan sopiva nojatuoli vastaisi sitä mitä etsin. Löytyykö netistä mistään kuvaa siitä? En onnistunut löytämään... Mutta osaisitko sanoa mitä se maksaa? Anttilassa oli joku sen tyylinen nojatuoli, aika edullinen, merkistä en tiedä. Ettei olisi sitten ollut juuri tämä...

Meillä on kyseinen sohva (Elle xl) ja on kyllä laadukas ja hyvä istua.

Plussaa on myös se, että kaikki päälliset voi irroittaa pesuun. Myös rungon päälliset, eivät pelkät istuintyynyt kuten yleensä. Ainoa huono puoli on hinta. Kannattaa käydä katsomassa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat