Vierailija

Toimiiko? Hankintapaikka ja -hinta? Idea kuulostaa helpolta mutta kieltämättä vähän epäuskottavalta... siis vähän liiankin hyvältä ollakseen totta.

Kommentit (5)

Kynnyksiä ei ylitä eli huone kerrallaan joutuu imuroimaan. Meillä on miltei koko alakerta yhtenäistä tilaa joten siellä lähinnä Roombaa käytän, makuuhuoneet imuroin " käsin" .

Johdot ja mattojen hapsut voivat tuottaa ongelmia. Mukana pakkauksessa tuli ns. virtuaaliseinä, jolla Roombaa estetään menemästä ei-toivotuille alueille, kuten meillä tv-tason taakse.

Saunan lauteiden alle lähetän myös mieluummin Roomban kuin menen itse kurkottelemaan :-)

Ja oliko merkki Roomba? Eikun googlaamaan!! Ja eikö korvaa " kunnon" imuroinninkin jos vie matot ensi ulos...? Kynnyksiä ei varmaan ylitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja olen aivan rakastunut siihen. Laitan sen imuroimaan kolmisen kertaa viikossa siksi aikaa kun itse olemme poissa kotoa, ja meillä on nykyään paljon siistimpää.

Esimerkiksi sohvan alta se imuroi huolellisemmin kuin minä, mutta viikkosiivousta se ei toki korvaa koska ei imuroi mattojen alta eikä ahtaista paikoista. Ja tavarat pitää tietysti itse korjata lattialta ennen kuin jättää robottia hurisemaan, mutta se on mulle vain bonusta että on pakote raivata lattiat :-)

Maksoi muistaakseni noin 400 euroa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat