Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

ihan mielenkiinnosta kysyn mitkä on aikaisimmat kp:t milloin olette plussanneet?? ja onko tulos ollut pysyvä :o)

Ja tiedän että pitäisi odottaa että se täti kurvaa paikalle mutta tiedän myös että täällä on paljon testihulluja (kuin minä) ja testejä kuluu vaikka kuinka jo ennen tädin oletettua saapumis päivää ;o)

Niiloakseli yk9

Kommentit (5)

Toivoa on hyvinkin Niiloakseli! :) Mä oon plussannu molemmat vasta kp 28/28 ja 28/26-32. Tuorein plussa eiliseltä siis. Tätä viimeisintä en testannut edes aikaisemmin, kun en uskonut olevani raskaana, esikosta testasin vasta kp 28/28, aloitin testailun n. kp 24/28.

Plussatuulia!

-Terppari 4+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nyt olisi dpo9 tänään sitä vain mietin että jos on jo oireita (siis jos ne on oikeita) :o) niin eikö ne oireet aiheuta kohonnut hcg? ja jos kerran on oireita niin eikö sen hcg pitäisi olla niin korkealla että näkyy??

Olipa sekava sepustus mutta siis odottelen vielä tai ainakin yritän odotella ;o)

Niiloakseli yk9 dpo9

Itse aikoinani testasin dpo11 negan,ja sit haamujen roskishaamun dpo13(rv 3+4),joka sit vahvistu päivä päivältä,ja nyt nukkuu partsilla 8,5kk vanhana...Joillakin tetit näkyy tummempina viivoina kun toi mun...Oireina oli tuhruvuoto kiinnittymisestä ja kipua vas munasarjan seutuvilla.

Plussaonnea sulle roppakaupalla!!!!

Tälläisiä testausaikoja löysin joskus täältä vauvakuumeelta, jolloin on jo plussa näkynyt: kp24/28-29 dpo 11, kp24/28-30 dpo 10, 23/28 dpo 11 ja jollakulla vielä dpo 8...

Terveisin Nippara

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat