Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Suoraan sanottuna raivostuttaa. Mua väsyttää jo, haluan nukkumaan mut milläs meet kun noi ei nuku?? Sängyissään ovat mutta siihen se jää. V*tuttaa.

Kommentit (8)

Mulla pitää lähteä töihin, kuudelta kotoa lähtö. Sitä ennen pitää itellä herätä, käydä suihkussa jne ja pukea kiukuttelevat, uniset lapset, käyttää koira pissalla jne.. Että siksipä herätys neljältä.

Jos uskaltaisin niin menisin itekin nukkumaan. Mutta en uskalla jättää vahtimatta 2- ja 4-vuotiaita vilkkaita poikalapsia, ymmärrätte varmaan.

Enää kolme päivää, sitten alkais pääsiäisloma. Sen aikaa kun jaksais. Jaksaahan sitä, eikö jaksakin?

*ap rättiväsyneenä*

herätä lapset vasta just ennen lähtöä. Mäkin kävin ennen töissä sillai, että piti lähteä kotoa ennen kuutta. otin lapsille pientä purtavaa matkalle tarhaan, joka kesti tunnin. Omaa autoa ei ollut. Lapset vaan pyjamissa mukaan ja vaihtovaatteet tarhaan. Anna toisten nukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

et haise, kun käytät rexonaa. Koira pois, jos raaskit. Pue lapsille pelkät haalarit. Olen nähnyt, että aikaisin tulevat lapset nukkuvat vielä aamulla hoidossa vähän aikaa. Osaa kai ne sitten siellä pukea?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat