Vierailija

Olen kampaaja ja kyselenkin teiltä mammat mitä toivot kampaajaltasi?

Minkälaiseen palveluun SINÄ olet tyytyväinen?

Kommentit (24)

juuri näin, itse ainakin haluan asiakaspalvelijana neuvoa asiakasta pesemään hiuksiaan oikeilla tuotteilla. En tyrkytä omiani, vaan kerron mitkä olisi juuri hänen hiuksilleen sopivat hiustenhoito tuotteet. Hyvin leikatut ja hyvin hoidetut hiukset ovat aina kauniit.

1. Hinta kohdallaan. Jos taidot ei vielä luksusta niin hintakaan ei saa olla.

2. Kampaajalla näkemystä mitä juuri minulle sopii: minun kasvon mallini, minun hiustyylini tms. Jos asiakas pyytää " Haluaisin jotain uutta ja kivaa, ehdota" niin oikeasti ehdotetaan eri malleja ja tyylejä eikä vaan sanota " no mitä sä olit ajatellut?" . Että ärsyttää toi kysymys siinä tilanteessa. Siitähän mä maksan, että kampaajan kanssa katotaan mikä sopii.

3. Jutustelu alussa miten leikataan, tosiaan teetä tai kahvia niin kiva juttu. Sen jälkeen kampaaja voisi kysyä jotenkin kainosti, tyyliin " onko ollut raskas päivä ja tekeekö mieli vaan levätä hiljaa" haluaako asiakas siis olla vaan hiljaa ja kuunnella esim. radiota. Itse ainakin kampaajalla tykkään alussa puhua mun hiuksista, mutta sen jälkeen kuuntelen mielelläni vaan radiota ja seuraan peilistä mitä tapahtuu (ja siitä puhutaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen monta kertaa vaihtanut kampaajaa mutta en vaan ole löytänyt kivaa. Työn jäljessä ei ole mitään moittimista, mutta se kysely, miten yleensä laitat tukkaasi, millaisia sahmpoita/hoitoainetta käytät...

En vain tykkää kyselystä. Puhua saa, muttei mua koskevista asioista. Kun on huono itsetunto, niin en haluaisi olla missään " hoidettavana" , mutta pakko käydä kun itse en osaa leikata.

Siis en pidä yhtään siitä että siellä udellaan. Mukava jutustelu vaikka päivän säästä riittää.

Kampaajalle on mukava mennä vaikka istumaan ihan hiljaa ja hengähtämään arjen kiireistä!

Muuten pidän varmoista otteista. Ei siis sellaista piipitystä, vaan toivon, että kampaajalla on selkeä näkemys juuri minun hiuksistani ja hän tuo sen ilmi samalla kun kerron, mitä haluan.

Itse pidän hyvää kampaajaa taiteilijana. Jos tätä fiilistä ei kampaajalta minulle välity, en mene uudestaan. Nyt juuri kävin viikko sitten " taiteilijalla" , joka leikkasi hiukseni niin upeasti, etten voi kuin ihmetellä. Tukka laskeutuu jo pelkän pesun jälkeen kauniisti.

Maksan mielelläni laadusta ylimääräistä.

t. ei-ap-kampaaja

Olen monta kertaa vaihtanut kampaajaa mutta en vaan ole löytänyt kivaa. Työn jäljessä ei ole mitään moittimista, mutta se kysely, miten yleensä laitat tukkaasi, millaisia sahmpoita/hoitoainetta käytät...

En vain tykkää kyselystä. Puhua saa, muttei mua koskevista asioista. Kun on huono itsetunto, niin en haluaisi olla missään " hoidettavana" , mutta pakko käydä kun itse en osaa leikata.

[/quote]

Ja haluan, ettei kampaaja muutenkaan ole ylimielinen jyrä. Minulle on tärkeintä, että itse pidän kampauksestani, minun pääni ei ole kampaajan kokeilujen temmellyskenttä.

Asiallisesti voi ehdotella jotain uutta, mutta loppujen lopuksi minä päätän.

Hänen täytyy tietää, mikä sopii minulle ja mikä on toteutettavissa hiuslaadullani. Joku pikku hemmottelu (kahvi tms.), kun odotellaan esim. värien vaikutusta, on mukava lisä. Ja päänahan hieronta hiustenpesun yhteydessä.

Sen lisäksi, että kampauksesta tulee drop dead gorgeous, kampaajani kohtelee asiakasta kuin kuningatarta. Maksan siitä ihan mielelläni. Ja paikka on kaunis ja siisti, vessa myöten. Ei mitään inhottavaa suttua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat