Vierailija

kerro esimerkki

Kommentit (9)

tuollakin on kääntöpuolensa,

Lainaus:

Kevyestä kenttäflirtistä olisin melkeinpä vain ylpeä, ajattelisin että onpa minulla mukava seuramies aviomiehenä.

kun ei ne naiset aina välttämättä tajua että miehesi on vain "mukava seuramies" vaan tulkitsee väärin, joskus ihan viattomankin juttelun ja ystävävällisyyden, siitä voi kehkeytyä aika soppa...

Toisaalta harmitonkin flirtti minun poissaollessani saattais antaa kuvan, että mieheni on joku petturi pukki. Siis jos nainen on tyyliä "kaikki ovat näköjään kiinnostuneita minusta". Tunnen nimittäin paljon naisia, joille yksikin positiivinen sana tai katse merkitsee kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

flirtti, jossa mieheni kehuisi toisessa naisessa niitä piirteitä,joiden tietää olevan minun heikkoja/huonoja puoliani.

Puhuisi naiselle asioista, joiden tietää loukkaavan mua. Puhuisi niin, kuin mua ei paikalla olisikaan.

Sellainen ilme, kun "uroskoiralla on kiimaista narttua kohtaan" ( korvat takana, suu virneessä)...

Lainaus:

Toisaalta harmitonkin flirtti minun poissaollessani saattais antaa kuvan, että mieheni on joku petturi pukki. Siis jos nainen on tyyliä "kaikki ovat näköjään kiinnostuneita minusta". Tunnen nimittäin paljon naisia, joille yksikin positiivinen sana tai katse merkitsee kiinnostusta.

Homot on tietysti asia erikseen, mutta normimiehet ei turhia mielistele.

No semmoinen flirtti missä minut sivuutetaan kokonaan... eli mies vaan kyttää jotain naista ja vaikka yritän höpöttää miekkoselleni niin jatkaa vaan röyhkeästi kyyläämistä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat