Vierailija

Oma tukka on niin lättänä, ja olen miettinyt tuota vaihtoehtoa.

En kuitenkaan haluaisi mitään kauheaa karvakuontaloa, vaan sellaisen melko hillityn, mutta hyvännäköisen.

Onko hoito vaikeaa?

Olisin kiitollinen, jos joku jakaisi kokemuksiaan:)

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Eli jos on aivan uusinta tekniikkaa (maksaakin sit jo sen verran), mistä ei todellakaan erota onko pidennys, niin KANNATTAA!! Älä ota semmosia kaameeta sineteillä tehtyä pidennystä..

t:Kampaaja

mulla oli n.vuoden ajan pidennys.

Oli polkkatukka, enkä saanut kasvatettua millään ponnaripituuteen. Aina leikkasin lyhyeks, kun kasvoi mallista yli.

Otin sitten pidennyksen. tietty maksoin aika paljon, mutta ajattelin, että maksais etelänreissukin ja tää on mun haave; pitkät hiukset.

Vuoden aikana kävin n. kerran kuussa tai kahdessa kampaajalla, irronneet " liimattiin" kiinni, värjättiin ja muutenkin kampaaja kattoi, että oli ok kaikki. Piti pari kertaa tilata lisää hiusta.

Suosittelen!

Mä sain kauan haaveilemani pitkät hiukset ja niin turhamainen olen, etten ole sekuntiakaan katunut, vaikka suhteessa tuloihini maksoinkin itseni kipeäksi ja muissa asioissa sitten kitkutin!

Eli jos on aivan uusinta tekniikkaa (maksaakin sit jo sen verran), mistä ei todellakaan erota onko pidennys, niin KANNATTAA!! Älä ota semmosia kaameeta sineteillä tehtyä pidennystä..

t:Kampaaja

Moikka. Mulle laitettiin BPHairilta tilatut aitohiuspuntit jokin aika sitten, eikä kaikki mennyt ihan putkeen.

Huomasin nopeasti, että hiukset takkuuntuvat todella helposti ja sain harjata niitä jopa parikymmentä kertaa päivässä. Käytin ohjeiden mukaista harjaa, pidennyksille ideaalisia pesuaineita yms hoitoaineita. Ajattelin, että harjailu ja takkuuntuminen ovat ihan normaalia. Tukka myös pisteli ja tuntui vähän oudolta, mutta luotin hintavien hiusten hyvälaatuisuuteen. Olihan tämä ensimmäinen kerta, kun pidennykset otin, joten luulin kaiken vaivan kuuluvan asiaan.

Tukka oli ollut päässäni 2,5 viikkoa, kun kävin klooripitoisessa uima-altaassa uimassa. Harjasin tukan ennen altaaseenmenoa ja laitoin sen nutturalle. Puolisen tuntia myöhemmin suihkussa kuitenkin huomasin päässäni tapahtuneen kummia. Tukka oli mennyt yhdelle, valtavalle möykkyrastalle päänahkaan kiinni. Takun halkaisija oli valehtelematta 15 senttiä. Jokaiseen ilmansuuntaan.

Päänahkani oli vereslihalla yhden takku päässä nukutun yön jälkeen. Kukaan hiustenpidennykset laittaneen liikkeen kampaajista ei ollut nähnyt mitään vastaavaa – varsinkin kun olin pitänyt hiuksistani hyvää huolta ja ne olivat ehtineet olla päässäni vasta 2,5 viikkoa. Koko putiikki kävi vuorotellen päivittelemässä tilannetta hoo moilasina. Takku onneksi saatiin irti, mutta samalla omia hiuksiani irtosi noin puolet niskahiuksista.

Mikäli tapaus kiinnostaa, asiasta lisää kuvien kera blogissa: http://rauhankadulla.wordpress.com/2014/04/14/varoittava-kauhuskenaario-nain-pahasti-hiustenpidennys-voi-menna-pain-helvettia/

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat