Seuraa 

Tutkimme miehen kanssa Kelan standilla uutta äitiyspakkausta ja ihastelimme sitä. Kaikkialla oli lappuja " tulee jakoon toukokuussa" . Totesimme miehen kanssa siinä että toi me halutaan. Tuli siihen sitten Kelan täti kertomaan että toukokuussa tosiaan tulee vasta jakoon.

No totesimme että laitetaan ne paperit sitten sisään vasta toukokuun lopulla. Tähän täti katsoi vatsaani ja totesi että ne pitää ehdottomasti laittaa kaksi kuukautta ennen laskettua aikaa.

En voinut olla kommentoimatta että onneksi on vielä neljä kuukautta jäljellä... Eli ei taida olla tämä kaksosmasu ihan pienimmästä päästä...

MotherOf4 rv. 23+6

Kommentit (6)

Muutama on kysellyt, että jokos olen äitiyslommalla ja vauva varmaan syntyy jo kohta.

Paras oli kun, olin hakemassa lasta päiväkodista ja eräs äiti kysyi lasketusta ajasta ja katsoi mahaa ja tuli sitten oikein halaamaan ja toivotti voimia masun kanssa.

Nuksuli 23+3

Mulle kans ihmiset viime keväänä rv 20 jälkeen alkoi taivastella, että oletko varma, ettei siellä olekin kolme vauvaa, ja että näytät siltä kuin olisit just lähdössä synnyttämään... No, oikeassa olivat, pojat syntyivät rv 24+1. Mutta ei sitä kyllä mahan koosta olisi voinut päätellä eikä liittynyt mitenkään siihen (ettei nyt kukaan suotta huolestu, jos itselläkin on iso maha).

Vaikka raskaus oli mulla noin lyhyt, monet äitiysvaatteet ehti jo käydä mahan kohdalta pieniksi. :-O

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla taisi olla rv26, kun lähikaupan täti tokaisi, että sinä taidat mennä kohta vauvaa hakemaan. Juu en sitten menny :)

Alia ja pojat 5kk

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat