Seuraa 

Mulla on entuudestaan kaksi lasta, mutta nyt olen uudenlaisessa tilanteessa. Aiemmat raskaudet olivat erittäin odotettuja (lue: yritettyjä). En käytä e-pillereitä ja kuukautiseni ovat hyvinkin säännöllisiä.

Nyt mulla on kohta viikon myöhässä kuukautiset. Vauva ei ole tilauksessa. Vauvakuume laantunut jo joku aika sitten. Olen turkasen väsynyt ja stressaantunut ollut (elämäntilanne aiheuttaa stressin) . Oudoksi homman tekee se, että rinnoista tulee nestettä (ei isoa määrää), joka erehdyttävästi muistuutta maitoa. Raskaustestin teen vasta parin viikon kuluttua jos tilanne ei muutu.

Kuinka paljon tuosta voi kuitenkin laittaa vaan hormonihäiriön piikkiin? Kuukautisethan voivat siirtyä mikäli stressaa, mutta et saisi maidon nousemaan rintaan, niin tuntuu oudolta? Onko kellään kokemuksia tai kuulut joskus jotain?

Kommentit (2)

tekis raskaustestiä heti niin sillä ainaki selviäis se, että ootko raskaana???

On melko normaalia, että stressi saattaa hyvinkin heitellä kuukautisia, itsellä ainaki on erittäin suuret taipumukset juuri siihen!

ite kävin lääkärissä saman vaivan takia 7vuotta edellisen synnytyksen jälkeen. maitoa rupesi tulemaan ja tietysti huolestuin. raskaana en ollut ja lääkäri sanoikin että koska ne tiehyet on siellä auki niin sitä solunestettä voi sieltä tulla, kun kerran pääsee tulemaan. vielä noinkin monen vuoden jälkeen. ikinä en ollut keneltäkään kuullut moisesta, mutta nytpähän tiedän senkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat