Vierailija

Jos sinulla on luonnostaan punainen tukka, niin värjäätkö sitä mitenkään? Pysyvätkö hiusvärit hiuksissasi? Minulla on kuparinpunainen kuontalo, jota mielelläni kuitenkin värjäisin vielä punaisemmaksi. Se tuntuu tosi turhalta, koska mikään väri, oli sitten kestoväri tai sävyte, kotona tai kampaajalla, ei pysy paria viikkoa pidempään. :/

Kommentit (7)

Mulla on luonnostaan tosi paksu punainen tukka, jota värjäilen silloin tällöin. Mulla väri " haalenee" alussa nopeasti, mutta pysyy pitkään..

Sekä minulla, siskollani ja veljelläni on kaikilla edelleenkin oma väri punainen, vaikka tukka on ollut vaikka minkä värinen (lilaa, mustaa, ruskeaa, punertavaa, blondia (raitaväriaineella saa puhtaimman tuloksen) ja sinistäkin...).

Meillä molemmat vanhemmat ovat olleet nuorina punatukkaisia. Äiti kuitenkin " hävitti" oman värinsä, kun värjäsi n, 40v tukkansa hennalla, (nyt maantienvärinen), isällä tukka tummentui luonnostaan parikymppisenä ja nykyään se on musta.

Siinä voi nimittäin käydä niin, että voit samalla heittää hyvästit luonnollisenpunaisille hiuksillesi lopullisesti :( Vaalentaminen on niin raju kemiallinen toimenpide, että hiusten väri saattaa tummentua tylsän maantienharmaaksi sen jälkeen. Nauti omista punaisista hiuksistasi, kun ne vielä on kauniit ja luonnolliset! Ja laita korkeintaan kevytsävyä silloin tällöin, jos vaihtelua haluat (mitä siitä, vaikka ei kauan kestäkään, on sekin parempi kuin ei ollenkaan/pysyvästi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on myöskin paksu, punainen tukka, ja mullakaan ei kestä mitkään tummemmat värit pitkään hyvänä. Ne haalistuu tosi nopeasti takaisin oman hiuksen väriseksi. Kiharatkaan ei kestä, vaan nekin suoristuvat hetkessä.

Mutta raidat ja vaalennukset toki pysyvät. Vaalennukset kannattaa tosin tehdä kampaajalla, koska punaista pigmenttiä on hankala saada pois. Joskus joutuu tekemään useamman käsittelyn peräkkäin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat