Vierailija

Kommentit (29)

Olen ollut huomaavinani, että puheenaiheet täällä liikkuvat laidasta laitaan. Enkä nyt ap sanoisi, että 20-vuotiaan äitinä sinunkaan ykkössaittisi olisi nimenomaan Vauva-lehden keskustelupalsta.

BTW: olen adoptoimassa lasta, ikävä kyllä en ole ollenkaan varma, että kohta 80-v. äitini ehtisi mummoksi asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tulee ihan mieleen lapsettomien jutut... minäminä ja minäminäMINÄ!!!

Niin, mitä väliä sillä on, että poikasi on onnellinen kun on sinut itsensä kanssa ja löytänyt mahdollisen elämänkumppaninkin?? Pääasia on, että SINÄ et sitten mummona saa lelliä piloille lapsenlapsia, jolla koitat hyvitellä sitä tosiasiaa, ettet pitänyt kovinkaan hyvää huolta omasta lapsestasi..!

Olen lapseton, enkä siis tehnyt koskaan äidistäni mummoa. Vaan eipä näy kamalasti menoa haittaavan. Tässä sen näkee, miten itsekkäitä vanhemmat voivat olla, ja valitettavasti äidit tuntuvat syyllistyvän moiseen isiä useammin.

Kaikki tutkimukset kun osoittavat selvästi ettei vanhempien homous haittaa lapsen kehitystä. Voi siis hyvinkin olla, että pääset isoäidiksi.

Suomi on pullollaan lapsia, jotka oikeasti TARVITSISIVAT varamummin viemään uimaan, leffaan tai jolle voisi oikeasti jutella asioista, jotka painavat.

Jos mummukuume on noin suuri, käytä se hyväksi, muiden hyväksi. Sinulla on varmasti paljon annettavaa jollekin, joka sitä todella tarvitsee. Ja poikasi tarvitsee sinua ja hyväksyntääsi nyt enemmän kuin koskaan.

Vierailija:

Lainaus:

Olen lapseton, enkä siis tehnyt koskaan äidistäni mummoa. Vaan eipä näy kamalasti menoa haittaavan. Tässä sen näkee, miten itsekkäitä vanhemmat voivat olla, ja valitettavasti äidit tuntuvat syyllistyvän moiseen isiä useammin.

Mun ainoa lapseni on vammainen eikä muun muassa voi saada lapsia joten ei minustakaan tule isoäitiä. Enkä minä sitä jaksa surra, yritän vain iloita jokaisesta terveestä päivästä joita saan viettää hänen kanssaan.

Voi kun joku joskus ajattelisi muiden onnea eikä aina vain MINÄ MINÄ MINÄ.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat