Vierailija

Minä olen toisen lapsen kanssa tehnyt niin. Imetyspaikka ja -asento on sellainen, että oikeasta rinnasta on helpompi imettää. Niinpä sitten alusta asti imetin tätä toista lasta useammin vain oikeasta rinnasta ja vähitellen siirryin käyttämään lähes pelkästään toista rintaa. Hyvin on riittänyt maito yhdestäkin rinnasta.

Mulla on aina tullut maitoa tarpeeksi, jopa yli vauvan tarpeiden, niin, että maitoa on riittänyt luovutettavaksikin tällä toisella kerralla. Esikoisen kanssa kärsin suihkutisseistä. Toisen kanssa sellaista ongelmaa ei ole ollut, liekö juuri tuon yhdestä rinnasta imettämisen takia, mutta koskaan ei ole tarvinnut miettiä, riittääkö maito, vaikka käytössä on vain yksi tissi.

Joskus imetän vasemmastakin rinnasta, mutta en edes joka päivä. Täysimetyksellä mentiin 5,5 kk ja nyt vauva on melkein 11 kk ja edelleen syö useita kertoja sekä päivällä että yöllä. Joskus, kun olen koko päivän poissa, oikea rinta tulee ihan täyteen maitoa, mutta vasen rinta on ihan normaali. Kyllä siitäkin erittyy maitoa vauvalle riittävästi, mutta kun on kauan imettämättä, niin rinnat on eri paria.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat