Vierailija

Onko joka aamu ihanaa mennä töihin?

Kerro minulle ammattisi, millaisia tehtäviä siihen kuuluu, millainen koulutus sinulla on ja miksi työ on kivaa.

Yritän etsiä itselleni uutta ammattia.

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Pitäshän sun tietää mikä sua kiinostaa ja mitä haluat.

Mulle on aina ollut selvää mitä haluan tehdä."

Eli kun sinulle on aina ollut selvää, mitä haluat tehdä, niin se on varmasti kaikille muillekin? :o Onnittelut jos sinulle on ollut selvää tämä aina, monille muille ei ole.

Tämä on elämäni neljäs ammatti, kahteen ammattiin minulla ei ollut ammatillista eikä minkään sortin koulutusta vaan ajauduin niihin kun tutun kauppaa pääsin/jouduin.

Koskaan en näin vähän ole palkkaa saanut, mutta töihin on aina hauska mennä. Niin ja lähihoitajana olen vanhainkodissa, jossa on aikaa vanhuksille, ihanat samanhenkiset työkaverit.

Minusta on ihanaa mennä töihin.. Olen sähköfirman toimistossa, työkuvaan kuuluu palkanlaskentaa, laskutusta, ostoreskontra... Olen laskentatoimen merkonomi (ja datanomi, nyt opiskelen tradenomiksi). Työpaikka on ihana, työn voi tehdä silloin kun haluaa (olen osa-aikainen), työkaverit on mukavia ja pomo mahtava. :-)

mutta tällä kysymyksellä haen nimen omaan ihmisten KOKEMUKSIA. Itse jo kerran tein väärän alavalinnan etukäteisfiilisteni perusteella. Js olisin alunperin vaikka täällä kysellyt kokemuksia, olisin voinut valita toisin, enkä olisi nyt alalla, jolla en viihdy.

Olisiko liikkeellä avarakatseisesti suhtautuvia ihmisiä, jotka haluaisitte jakaa kokemuksianne? Myös toisin päin käy, eli jos et lainkaan pidä työstäsi, kerro myös se ja perustelut.

Kiitos!

ap

Onko joka aamu ihanaa mennä töihin?

On. Herään virkeänä aina aamuisin, menen töihin hyvissä ajoin ja hyväntuulisena ja lähden hyvillä mielin päivän päätteeksi.

Kerro minulle ammattisi, millaisia tehtäviä siihen kuuluu, millainen koulutus sinulla on ja miksi työ on kivaa.

Olen luokanopettaja musiikkipainotteisella luokalla. Opetan 28 oppilaan luokkaa, jolla musiikkia neljä tuntia viikossa. Sen lisäksi opetan musiikkia koulumme muille luokille paitsi 1 ja 6, joissa omat opettajat hoitavat musiikin. Olen opettaja, joskus äiti, joskus poliisi, ajoittain terveydenhoitaja, olkapää, psykologi, järjestysmies, kuoronjohtaja, säestäjä, mitä milloinkin tarvitaan. Pidän työstäni koska rakastan oppilaitani ja haluan tarjota heille elämyksiä uuden oppimisesta. Myös työyhteisöni on hyvä, avoin ja supportiivinen. Koulutukseltani olen kasvatustieteen maisteri, luokanopettajakoulutuksesta. Työvuosia takana 10.

Yritän etsiä itselleni uutta ammattia.

Suosittelen omaani :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat